New Balance виробляє аксесуари для взуття і взуття понад сто років, і вони є одним з найвідоміших брендів кросівок в світі. Схоже, що компанія проіснує ще багато років. Ось двадцять фактів про New Balance, яких ви, можливо, не знали.

1. Компанія була заснована в Бостоні.

Компанія New Balance Arch Support була заснована в Бостоні в 1906 році. Спочатку вони продавали продукцію, яка робила взуття більш зручною, а не виробляла взуття самостійно. Він був заснований Вільямом Дж. Райлі, який емігрував до США з Великобританії. Основною цільовою аудиторією продаваних ними продуктів були люди, які весь день стояли на ногах на роботі. У цей період бізнес був успішним, але його продукція продавалася тільки в Бостоні і його околицях.

2. Вони виробляються в США і Великобританії.

New Balance відрізняється від інших спортивних компаній, таких як Nike, тим, що вони виробляють всю свою продукцію в США і Великобританії. У них п'ять підприємств в США і одне в Великобританії. Вони продають свою продукцію більш ніж в 120 країнах світу, і вся ця продукція виробляється на цих шести підприємствах. 30% всієї їхньої продукції, яка продається в Європі, виробляється у Великобританії. Той факт, що вони не використовують дешевшу робочу силу за кордоном, означає, що вони трохи дорожче своїх конкурентів.

3. Їх взуття завжди має технічні характеристики.

Ще одна причина того, що ці туфлі коштують трохи дорожче, полягає в тому, що вони завжди містять ряд технічних особливостей. Це включає в себе такі речі, як лічильники п'ят і вставки з змішаного гелю. Кількість функцій, якими володіє взуття, багато в чому буде залежати від тієї підтримки, яку вона повинна надавати. Легкі кросівки можуть не мати лічильників каблука, наприклад, тому що вони не потрібні, але у взутті, де вони потрібні, вони завжди будуть.

4. Їх взуття буває самих різних розмірів.

New Balance пропонує один з найширших варіантів вибору розмірів, щоб покупці могли знайти взуття, яка їм підходить. Вони особливо відомі тим, що пропонують підтримуючу взуття з дуже вузькою або дуже широкої посадкою. Це те, з чим стикаються люди, у яких широка або вузька стопа, оскільки нелегко знайти зручне взуття, яка добре підходить. Вони виробляють взуття з різною шириною фурнітури з моменту випуску їх найпершої взуття.

5. На створення першого продукту надихнула курка.

Першим продуктом компанії була арочна опора, яка містилася всередині взуття. Цей продукт підтримує стопу в трьох різних місцях. Засновник компанії, Вільям Дж. Райлі, спостерігав, як кури в його дворі використовували форму ніг, щоб допомогти їм балансувати, і це було його натхненням. Вважається, що саме з цієї причини він придумав назву New Balance для своєї компанії. Також ходять чутки, що він тримав курячу ніжку на столі, щоб продемонструвати, як досягається баланс.

6. Їх перша взуття з'явилося на ринку в 1960 році.

Компанія не почала виробляти взуття до 1960 року, коли вони випустили кросівки. Це називалося New Balance Trackster, і це були перші в світі кросівки з хвилястою підошвою. Він також був доступний з різною шириною, і це було те, чого раніше ніколи не бачили. Він швидко завоював популярність в Бостоні, де його широко використовували YMCA в своїй спортивній діяльності. Він також використовувався в декількох місцевих коледжах, таких як Массачусетський технологічний інститут, Бостонський університет та Університет Тафтса, де він став фаворитом серед команд з легкої атлетики.

7. Компанія дійсно почала розвиватися в 1970-і роки.

Доля компанії почала змінюватися в 1970-х роках, коли біг став дійсно хобі в Сполучених Штатах. Той факт, що там вже проводився марафон, означав, що Бостон був центром цього хобі, а це означало, що компанія була точно в потрібному місці в потрібний час. Раптово виник попит на кросівки, які забезпечували б захист і підтримку стопи, і це було саме те, що New Balance вже виробляла. Цей зростаючий попит на взуття також збігся з періодом, коли у компанії з'явився новий власник, який дійсно прагнув розширити свій бізнес.

8. Вони виступили проти транстихоокеанський партнерства (ТТП).

Коли адміністрація Обами оголосила подробиці ТТП, New Balance були однією з перших компаній, які заявили, що не підтримують її. Компанія вважала, що їх несправедливо карають за виробництво взуття в США, тому що вони будуть мати право на більш низькі тарифи, якщо вони виробляють їх за кордоном, а потім імпортують назад. Це бізнес-метод, який використовує Nike, і вони підтримали угоду. Висловлювалися побоювання, що угода згубно позначиться на ринку праці США, і це занепокоєння також поділяли кілька високопоставлених політиків, таких як Берні Сандерс і Хіларі Клінтон.

9. Warrior Sports - дочірня компанія компанії.

Warrior Sports починала свою діяльність як дочірня компанія New Balance, яка займалася такими видами спорту, як хокей і лакросс. Він почав захоплюватися іншими видами спорту, і саме цей бренд спочатку співпрацював з ФК Ліверпуль для надання своєї екіпіровки. Однак випущений комплект не мав великого успіху і викликав деяку критику як фанатів, так і критиків. Було вирішено, що брендинг Ліверпуля слід змінити на New Balance, оскільки цей бренд був більш відомий у Великобританії. Потім Warrior Sports повернулася до витоків і почала відновлювати свій бізнес з хокею і лакроссу.

10. У них є спонсорські стосунки з рядом футбольних команд.

Після успішної співпраці з ФК «Ліверпуль» вони почали спонсорувати ряд інших футбольних команд по всьому світу. Це включає в себе ряд клубних команд, таких як FC Porto, Athletic Bilbau і Tulsa Roughnecks FC. Вони також спонсорують національні команди кількох країн, включаючи Ірландію, Коста-Ріку та Панаму. Це та область бізнесу, де ще є багато можливостей для розширення, а Nike і Adidas не мають можливості створювати форми для великих команд, як колись.

11. Вони також спонсорують декількох окремих спортсменів.

Вони також надають спонсорську допомогу спортсменам в самих різних видах спорту. Етика компанії завжди полягала в тому, що вони хочуть надихати простих людей вести активний спосіб життя і покращувати своє здоров'я. Маючи це на увазі, вся їх спонсорська підтримка призначена для спортсменів, у яких ще немає величезної фан-бази, або для тих, хто тільки починає свою кар'єру. Хоча вони, можливо, і не найвідоміші, такі спортсмени, як Стефані Твелл і лизання де Вітте, брали участь в Олімпійських іграх і зробили дуже успішну кар'єру. New Balance також спонсорує національні спортивні команди, включаючи Антигуа і Нову Зеландію.

12. Голова правління - Джим Девіс.

Джим Девіс купив компанію в день Бостонського марафону 1972 року і майже відразу почав вносити зміни. Маркетингова стратегія була змінена, щоб вийти за межі Бостона, і взуття стала набирати популярність в Вашингтоні. Великий внесок в успіх компанії також внесла його дружина Енн, яка приєдналася до бізнесу в 1978 році до того, як вони одружилися. Пара дійсно одружилася і у них народилося двоє дітей. Джим Девіс - 94-й найбагатша людина в Сполучених Штатах, його особистий статок перевищує 5 мільярдів доларів.

13. Джо Престон - нинішній генеральний директор

Джо Престон був оголошений новим генеральним директором компанії на початку листопада 2018 року. Перш ніж зайняти цю нову посаду, він був комерційним директором компанії. Його попередником був Роберт Т. Демартіні, який займав цей пост протягом одинадцяти років, а також в той час був президентом компанії. Подібні перестановки не рідкість у великих корпораціях, оскільки легше призначити нове призначення зсередини, коли кандидати знають свою справу, ніж навчати стороннього спостерігача.

14. У них є взуття для скейтбордингу під назвою New Balance Numeric.

Одна з найпопулярніших моделей взуття, яку вони продають, - це New Balance Numeric, яка продається як взуття для скейтбордингу. Щоб створити цю взуття, вони об'єдналися з професійним скейтбордистом Джеймі Томасом. У Томаса є власна компанія Black Box Distribution, яка відповідає за поширення взуття. New Balance призначила конкретного бренд-менеджера для цього взуття і всіх пов'язаних з нею рекламних акцій. Вони також спонсорують професійну команду зі скейтбордингу, яку очолює Джон Реттрей.

15. Вони також виробляють спортивний одяг та аксесуари.

Окрім взуття, у них також є широкий вибір інших товарів, які можна використовувати в різних видах спорту. Є обладнання та одяг для бігу, піших прогулянок, футболу, крикету і тенісу, а також інших видів спорту. Вони зробили невеликий крок в сторону модного одягу, але на дизайн, що лежить в основі цього, як і раніше сильно впливає спортивний одяг. Вони виробляють лінійки одягу для чоловіків, жінок і дітей.

16. Вони викликали розбіжності з приводу своєї підтримки Дональда Трампа.

Коли Дональд Трамп став президентом США, це не було популярним вибором, і було багато людей, які виступали проти нього. Віце-президент компанії Метт Лебреттон прокоментував, що тепер на чолі стоїть Трамп, і щодо ТТП все може піти в правильному напрямку. Це було сприйнято як підтримка Трампа, що викликало невелику негативну реакцію в соціальних мережах. Люди публікували фотографії, на яких вони позбавляються від своїх продуктів New Balance, а деякі навіть погрожували бойкотувати бізнес, хоча в довгостроковій перспективі це не завдало реального збитку прибутку.

17. Вони спонсорують систему велопроката в Бостоні.

New Balance спонсорує систему прокату велосипедів в Бостоні, де до сих пір знаходиться штаб-квартира компанії. Це схоже на системи, які існують в інших великих містах США і в усьому світі. Люди можуть брати напрокат велосипеди на стійках, які розташовані по всьому місту, а потім вони можуть повернути їх на будь-яку іншу стійку, коли вони закінчать їх використовувати. Ця схема призначена для зменшення трафіку в місті, а також для заохочення людей до більшої активності в повсякденних справах.

18. У них є партнерські відносини з готелями Westin.

Щоб спонукати людей бути більш активними під час подорожей, New Balance уклала партнерські відносини з Westin Hotels. Це дозволяє людям, що зупинився в цих готелях, брати напрокат спортивний одяг та взуття, надані New Balance. Це ідеально підходить для людей, які подорожують у справах і не хочуть брати з собою багато речей в поїздку. Після того, як одяг буде закінчена, її можна просто залишити в номері, і персонал готелю займеться нею.

19. У них є контракт з Агентством оборонної логістики.

У них є контракт з Управлінням логістики оборони на поставку спортивного взуття для збройних сил США, включаючи армію, флот і морську піхоту. Вартість цього контракту перевищує 17 мільйонів доларів. Взуття буде використовуватися новачками, які тільки починають базову підготовку. Поправка Беррі говорить, що все обладнання, яке використовують збройні сили США, повинно проводитися в Сполучених Штатах, але це не те, за чим завжди пильно стежать.

20. Покупці можуть створювати свої власні туфлі

New Balance продає взуття, яку можна повністю налаштувати, щоб покупці могли створити щось унікальне для себе. Взуття можна замовити прямо на веб-сайті і дозволити покупцю вибрати кольору, які він хоче використовувати для створення свого взуття. Доступно чотирнадцять кольорових рішень, і взуття може бути будь-який їх комбінації.