Зелені шкіряні верхні та світловідбиваючі мотузкові мережива були натхнені старовинними армійськими полотняними наметами, тоді як логотипи, схожі на саржевий знак, нагадують привабливість чудової природи.

Протягом останніх п’яти років прихильники взуття були переважно батьки. Але Nike Air Monarch еволюціонував (хоча і не помітно), і його натхнення охопило різні ідеї, місця та фігури. Прочитайте скорочену історію піднесення слави Nike Air Monarch із чотирьох частин.

Натхнення: Швидке харчування

Ідея оригінального Nike Air Monarch виникла у вирішальний момент в історії Nike Men's Training. Напрямок тренувань на газоні у 90-х сповільнився, і Nike зіткнулася з конкуренцією з боку брендів, які зрозуміли неприємні проблеми старших чоловіків. Це був не найвищий ринок Nike, але це був надзвичайно стабільний ринок, і перші лідери Monarch знали, що бренду потрібне вражаюче взуття, щоб знову стимулювати зростання у тренувальному секторі.

Щоб показати цю стратегію в роботі, команда знайшла натхнення в місцях фаст-фуду.

"Ми довго розмовляли про те, як усі купують картоплю фрі та прохолодні напої в ресторанах швидкого харчування, оскільки ці продукти розглядаються як важливі частини їжі", - каже Дейв Шехтер, віце-президент взуття Nike Max Air та колишній член команди мерчандайзингу "Монарх". "Ми зрозуміли, що нам потрібна наша версія взуття типу" фрі з содовою ", яка б служила нам як повсякденне взуття у нашій лінійці".

Дослідження: тематичні парки

Мета була поставлена: створити найзручніше взуття з білої шкіри, доступне на ринку. Дизайнери завершили свої ранні ескізи взуття зі змінною шириною, яке відрізнялося великим комфортом (початкові дошки для настрою включали зображення стопи, яка занурюється у відро зі збитими вершками). Щоб дізнатись більше про практичні деталі, які бажав би отриманий цільовий покупець, дизайнери обшукали тематичний парк, щоб спостерігати за американським чоловіком на літніх канікулах. Інтерв’ю з чоловіками в парку виявили бажані особливості взуття, такі як комір та язик з відповідною подушкою.

Другий акт: Середньозахідний підвал

Рішення про оновлення Nike Air Monarch I було прийнято в 2003 році після того, як продажі продовжували зростати з місяця до місяця. Щоб надихнутись на наступну ітерацію, дизайнер забезпечив невеликий конференц-зал у кампусі та прикрасив його дерев’яними панелями, шкіряним кріслом та неоновою пивною вивіскою - все, щоб пам’ятати обстановку, до якої ідеальний споживач може повернутися. Видовище пригадало архетипного батька в американській популярній культурі, того, хто хоче відпочити після довгого робочого дня. Замість того, щоб переглядати дизайн, команда змінила лише кілька основних елементів для Nike Air Monarch II, включаючи оновлення деяких внутрішніх конструкцій, додавання зчеплення та точки повороту на підошві для обертання та додавання текстур у місцях, що зморщуються.

Речник культури: Піт Керролл

Третя і четверта ітерації взуття надали більш свіжий вигляд. Наприклад, в Nike Air Monarch III було додано повнорозмірні кросівки Nike Air та збільшена тяга «ялинкою» до підошви. Пізніше Nike Air Monarch IV додав перфорації, для збільшення швидкості.

Крім того, канали соціальних мереж пародійно підвищили популярність взуття в моді вже в 2013 році, але саме люди підштовхуватимуть взуття до іншого культурного статусу. Особливо важливу роль зіграла одна людина: тренер "Сіетл Сіхокс" Піт Керролл, якого вперше побачили у взутті, коли блукав по сторонах в USC.

«Безсумнівно, моя улюблена якість монархів - це їх стиль. Вони добре виглядають », - каже Керролл. "І це взуття загального користування - ви можете їздити в них скрізь, і вони добре подорожують".

Nike подарувала Керролу персоналізовану біло-зелену кольорову гаму для гри регулярного сезону Seahawks. (“На даний момент я хотів би думати, що почував себе MJ, коли у нього з’явилися перші Джордани, - жартома сказав Керролл.) Він високо оцінив комфорт Nike Air Monarch IV, і з цього моменту взуття стабільно блимало в очі громадськості, оскільки найстильніший спортивний світ (а також ікони вуличного стилю) внесли їх у свої гардероби. Швидко Nike Air Monarch закріпив нову безглузду роль: «виклад моди».

"Я жодного разу не здивований, що" Монархи "- це модна заява", - каже Керролл. "Я завжди думав, що для монархів є великий потенціал, особливо враховуючи їх комфорт і стиль".

Nike Air Monarch IV Weekend Campout виходить 11 червня на SNKRS в Північній Америці, 14 червня на SNKRS в Японії і буде доступний в середині липня на nike.com в Європі.