«Класика або сміття» - це повторювана фраза, в якій виділяється конкретний предмет і задається саме таке питання: класика це або сміття? Зрозуміло, кожен член спільноти має право на власну думку, і хоча ми робимо все можливе, щоб об'єктивно оцінювати елементи, ми більш ніж заохочуємо вас не погоджуватися і висловлювати свою думку в коментарях нижче.

Після офіційного оголошення про своє друге співпраці з Jordan Brand, Кріс Гіббс з Union виявився в центрі уваги. Що станеться, якщо ви випустите кросівки рівня Грааля, якщо ваш наступний удар буде катастрофою? І, з огляду на його видатну історію, як ми можемо точно судити про це?

Критика одягу - або взагалі будь-яка критика - повністю суб'єктивна. Судити про те, чи є випуск «класичних» або «сміттєвим», як ми робимо тут, - це просто уявлення як позиції автора. Це не означає, що наша думка невірно, а скоріше, що це просто думка. Незалежно від того, наскільки твердо ми стоїмо за цим, неминуче знайдуться незгодні (часто з повагою).

І все ж в нашій всесвіту чоловічого одягу є ряд загальноприйнятих істин. Серед них те, що Jordan IV - майже ідеальні кросівки. Спочатку випущена в 1989 році, друга модель Air Jordan Тинкер Хетфілд (після III) дебютувала в декількох колірних рішеннях із супутньою рекламною кампанією, розробленою відомим режисером і ентузіастом кросівок Спайком Лі. Рекламна кампанія за участю його персонажа Марса Блекмона з фільму 1986 року «Вона повинна мати це» була однією з найбільш винахідливих в епоху, що підходить для взуття, яка як естетично, так і технологічно набагато випереджала конкурентів. Хоча чотири оригінальних забарвлення - чорний / цементний, білий / чорний, вогненно-червоний і мілітарі-синій - все виділялися, саме чорна пара увійшла в аннали історії кросівок, коли Майкл Джордан створив «The Shot». Хоча поєднання ремінців, мереживних коронок, пластика, шкіри і сітки, безумовно, відрізнялося від попередніх трьох моделей, вони відразу ж стали культовими, а спадщина Хетфілда, за відсутністю кращого слова, було закріплено.

Проте, не дивлячись на те, що силует майже всі хвалять і часто називають одним з кращих в бренд, погана колірна гамма може його зіпсувати. Звідси наша дилема. Хоча нам подобається Jordan IV, ми не особливо любимо більшість кольорів, відмінних від OG - на думку спадають «Laser» і «Tour Yellow». Саме тут на сцену виходить новий Union x Jordan IV. Спочатку ці кросівки були розрекламовані низкою лідерів, але потім вони були належним чином представлені відомим нью-йоркським хіп-хопом і шановним авторитетом в області кросівок ді-джеєм Кларком Кентом. Зрештою, власник Union Кріс Гіббс відправився в Instagram і завантажив оригінальний ескіз Хетфілда для IV, майже підтвердив майбутній випуск. Раптово кросівки раптово опинилися в стані війни.

Остання спільна робота лос-анджелеського бутика Jordan Brand, Union x Nike Jordan I, була, за багатьма оцінками, кросівки 2018 року. Об'єднавши свою пристрасть до вінтажних товарів Jordan з його чотирма улюбленими кольорами - чорний / червоний, білий / штормовий синій, «чорний палець» і білий / сірий - Гібс створив дві зшиті разом кросівки з силуетом Франкенштейна, що об'єднує голову одного кольору з тіло іншого. У поєднанні з розмитою палітрою кольорів, що імітує старовинну патину, і тонкої биркою «UN / LA» на комірі, вони підкреслили всі кращі риси найбільшої взуття 1985 року.

Однак ці нові IV ... не дуже. Хоча посилання явно є оригінальним ескізом Jordan IV Хетфілда, який має ряд конструктивних відмінностей, включаючи язичок з повною сіткою для додаткової повітропроникності, крім цього, кольору, від класичного чорного на одній моделі до замші Guava на інший, є однаковими. таємниця. Ніде немає натяку на 1989 рік. Патинований зовнішній вигляд є довгоочікуваним поверненням, однак через відсутність будь-яких чітких посилань забарвлення більше нагадує блоки лего, ніж будь-які пам'ятні моделі Jordan IV. Проте, не дивлячись на ці яскраві колірні рішення і відсутність будь-якого помітного напрямки дизайну, ми не можемо не захищати кросівки.

Історія колаборації Jordan IV, першої в історії бренду Jordan, багатою: від оригінальної пари оливок Undefeated до неймовірно рідкісних кросівок Encore IV від Емінема, які є одними з найдорожчих кросівок, коли-небудь проданих. IV сумно відомий, його історія на корті добре задокументована, а культурна значимість не менш важлива.

Надання Гиббсу можливості попрацювати в парі - не привід для сміху. Реліз однією з кращих кольорів Jordan 1, яка не належить до OG, безумовно, є монументальним. Але це не означає, що самі кросівки обов'язково хороші. Доступні в двох колірних рішеннях, більш широко доступна чорна пара і ексклюзивна гуава в магазині Union, взуття напевно буде розпродана миттєво і перепродана в кілька разів порівняно з роздрібною ціною більше 200 доларів.

Але іноді просто необхідно називати речі своїми іменами. Це забарвлення просто не дуже хороше. Безумовно, випуск марного спорядження не дискредитує ні самі кросівки, ні попередні спроби Гіббса. Проте, після такого знаменитого релізу і роботи з таким легендарним полотном ми очікували більшого.