Рецепт розкручених кросівок!

Ретельно вибирайте свій бренд

Не всі марки варті перепродажу на вторинному ринку. Ось чому ви повинні знати, які компанії домінують у грі на кросівках. Лідируючими є лідери руху Nike разом із Jordan Брендом. Близьким другим є Adidas та Yeezy від Kanye West. Варто зазначити, що останнім часом New Balance активізується. Останнім часом вони працюють над своїм хайп-відділом і, безумовно, піднімаються по хайп-сходах повільно, але неухильно. Два нові колаби компанії з Stray Rats та Casablanca задають тон, можливо через зміну стилю життя.?

Зверніть увагу на фон взуття

 

Jordan Brand грає на сентиментальній цінності ударів і закінчується продажем. Більшість Джорданів мають історію, яку люди мають розповісти. Майже кожен OG Jordan, який випав під час ігрових днів MJ, має в собі легендарний момент. Це сприяло тому, що Його повітряність стала королем схвалень!

З іншого боку, Каньє - суперечлива людина, і це впливає на його кросівки (в хорошій чи поганій формі). Більше того, компанія грає у гру ексклюзивності, як жодна інша компанія. Але ми трохи пізніше до цього дійдемо!
 
Доступність
 
Обмежені пробіги завжди перемагають у хайп-грі. Наявність таких брендів, як Vans та Converse, робить їхні пари мало вартими на ринку перепродажу. Але такі компанії, як Nike та Adidas, виграють від ексклюзивності. В один час Yeezys були одними з самих ексклюзивних кросівок. Однак карта ексклюзивності не є довгостроковою стратегією. Тож сьогодні, як ми бачимо, вони обирають ексклюзивні кросівки для регіону. Таким чином, вони зберігають статус хайп кросівок, не жертвуючи при цьому кількістю акцій!
Співпраця є ключовим фактором
 
Повторюся, не всі колаби варті того. Коли популярний бренд співпрацює з не менш крутим брендом, в результаті виходять дуже розрекламованими кросівками! І саме тоді бренди, які зазвичай доступні для широких мас, вражають джекпот ексклюзивним колабом. Очевидними прикладами цього є Fear of God x Vans Era 95 DX Marshmallow. Він продається за 90 доларів, а в даний час перепродається принаймні за 940 доларів! Інший - Off-White x Chuck 70 Hi “The Ten”, який продається за 130 доларів і продається за 1000 і більше доларів.
 
Гарна підтримка робить чудеса!
Вибір правильного спортсмена має вирішальне значення для маркетингової гри. Підтвердження Jordan є живим підтвердженням цього. Пам’ятаєте час, коли Майкл Джордан не хотів підписувати контракт із Nike? Натомість, як найкраща взуттєва компанія баскетболу в той час, новачок не бачив багато чого в новобранці. MJ хотів підписати контракт з Adidas, але вони не могли виготовити баскетбольне взуття, тому відмовились від пропозиції. Однак Nike була готова підписати угоду, і завдяки мамі Джордану вони це зробили!
Після підписання угоди та згоди надати Jordan власне взуття Nike очікував продажів на суму 3 мільйони доларів. Однак у підсумку вони продали 126 мільйонів доларів! То як це пов’язано з нашою розмовою? Простіше кажучи, Майкл Джордан, навіть як новачок, був сенсацією, і публіка його любила. Ця любов переросла у продажі, коли перший Air Jordan 1 продався у 1985 році! І це ознаменувало народження хайп кросівок!
 
Реклама зробить або зламає продукт

Хто не пам’ятає серію рекламних роликів Jordan, в яких головували МДж та Спайк Лі? Або рекламний ролик Adidas "Неможливо - це ніщо", в якому виступає Мухаммед Алі та інші відомі спортсмени? Рекламні ролики та маркетингові кампанії - дуже важливі елементи ажіотажу. Дуже добре виконана маркетингова стратегія може змінити ситуацію у світі. “Tickle Me Elmo”- прекрасний тому доказ!

Останнє, що ви повинні знати про хайпові кросівки!

Розкручені кросівки - це не просто побічний продукт процесу дизайну. Незважаючи на те, що дизайн відіграє важливу роль, ажіотаж на кросівках залежить від багатьох факторів, які іноді не піддаються навіть брендам кросівок. Але одне можна сказати точно, отримати розкручені кросівки важко. Ось чому у вас повинен бути хороший бот для кросівок, який допоможе вам у порочному світі копіювання кросівок в Інтернеті!