У цьому місяці ми бачимо, як Nike представляє не один, не два, а три кращих співробітництва, які ми бачили в 2020 році. Ми бачимо, як гіганти спортивного одягу об'єднуються з засновником джинсової тканини з Амстердама DENHAM, китайським художником з Берліна Руоханом Вангом і довгоочікуваним Данк колаборації з корейської королівської сім'єю Касіно.

Всі три колекції трохи більше нішеві, ніж ми очікували від Nike, який в цьому році співпрацював зі світовими брендами, такими як Ben and Jerry's, і міжнародними суперзірками, такими як Тревіс Скотт. Але я думаю, що саме це робить цю співпрацю ще більш унікальним; вони показують, що Nike шукає широке коло партнерів, щоб сподобатися самим різним споживачам.

Щоб зрозуміти ці колаборації і чому Nike, можливо, пішла цим шляхом, я глибоко занурююся в кожен бренд і силуети, які вони створили.

DENHAM x Nike Air Max

Перш ніж зануритися в прийдешню колекцію Air Max, натхненну джинсами, ми повинні зрозуміти, хто або що таке Денхема. Компанія DENHAM була заснована в Нідерландах ще в 2008 році британським виробником джинсів Джейсоном Денхама. Самопроголошений одержимий джинсами, Джейсон зосередив всю свою енергію на створення джинсової тканини вищої якості. Сучасний бренд розвивався протягом багатьох років і тепер пропонує повні капсули для чоловіків і жінок.

Знаменитий логотип DENHAM у вигляді ножиць був натхненний першою парою кравецьких ножиць Denham. Логотип - це символ якості. На кожній парі джинсів DENHAM вишиті ножиці. Брендування ретельно виконано з 691 петлі.

У DENHAM була можливість поділитися своїм досвідом з Nike, щоб створити єдину в своєму роді кросівки для всіх нас. Унікальний шанс показати світові приголомшливі деталі кожної пари брюк, які вони створюють.

Джейсон вирішив підкорити зірок з цієї капсулою, взявши на себе три найбільш знакових силуету Nike всіх часів. Він привніс свої безпрецедентні знання в області джинсової тканини в моделі Air Max 1, 90 і 95. Три моделі з такою сильною фан-базою Денхема довелося принести свою відмінну гру. На щастя для всіх нас, снікерхедов, він зробив саме це.

У кожній кросівках знання і досвід джинсової тканини поєднуються з класичними аспектами дизайну, які ми знаємо і любимо. У всіх туфель є елементи, що нагадують кольору OG, відповідно, бездоганно поєднують ідентичності обох брендів. Оновлений дизайн виготовлений з екологічно чистого деніму, який відповідає нинішньому сплеску моди Nike.

Девіз DENHAM говорить: «Істина в деталях», що ясно для всіх на кожній з цих кросівок. Ця колаборація, обов'язкова для шанувальників DENHAM і лінійки Nike Air Max, вже досить довгий час привертає увагу багатьох колекціонерів. Обов'язково збирайте до того, як ціни злетять, як тільки люди зрозуміють, який рівень знань покладена в їх створення.

Ruohan Wang x Nike

Якщо ви не знайомі з роботою Ванга, можливо, ви не розумієте, що це за співпрацю з Nike. Але ми точно рекомендуємо вам поглянути на кар'єру Руохань Ван, щоб побачити її вражаючі роботи.

Руохан Ван - візуальний художник з Берліна, Німеччина, але родом з Пекіна, Китай. Вона переїхала до Берліна, щоб вивчати ілюстрацію. Перенесемося в 2020 рік, і у Ванги з'явиться капсула Nike, яка дійсно відображає її кар'єру. Ван добре відома своїми сміливими і жіночними творами мистецтва, які вона створює. Це те, що вона безумовно підтримує в цій колекції Nike.

Ван, як і DENHAM, не відступив від повного переосмислення деяких з найбільш популярних туфель Nike. Взявши на себе Air Force 1, Air Max 90 і Blazer, кросівки - це саме те, на що ви розраховуєте у співпраці з художником і ілюстратором.

Каскад кольору повністю покриває кожну взуття, повна трансформація естетики, до якої ми звикли з кожним силуетом. Психоделічна суміш хмар, куль, блискавок і навіть людей гарантує, що це будуть одні з найбільш привабливих кросівок, які коли-небудь випускалися.

Створюється враження, що Nike дозволила Руохан Ван реалізувати свої ідеї з приводу цього релізу, і це безперечно окупилося. Єдині у своєму роді кросівки від єдиного в своєму роді художника. Ми рекомендуємо не упустити цей коллаб, візьміть пару, щоб додати в свою ротацію якомога швидше.

Kasina x Nike Dunk

В рамках останнього співпраці Nike об'єднує свої зусилля з корейським скейт-магазином Kasina, який став основним продуктом вуличного одягу в країні. Касіно розпочала свою кар'єру ще в 1997 році, її заснував колишній професійний фігурист Ин Хюк Лі. Тому то, як Касіно бере на себе легендарні кросівки для скейтбордингу Dunk, має сенс.

Кольори взуття навіяні подорожами по Південній Кореї, кожна кросівка черпає натхнення з певного джерела. Колірна гамма Neptune Green відповідає дорожнім знакам, які зустрічаються при проїзді по швидкісній автомагістралі Кёнбу. Ця дорога є головною автомагістраллю, що з'єднує Пусан і Сеул. Тому на п'яті кросівок можна знайти назву кожного міста.

Другий варіант кросівок виконаний в колірній палітрі Industrial Blue. Він натхненний автобусами OG, які ви колись бачили на вулицях Сеула. Вантажні автобуси в деякій мірі легендарні, і нам подобається, що цей силует відображає їх.

З огляду на все мега-Данкова колаборації, які ми спостерігали в цьому році, для Касіно, можливо, було ризиковано братися за кросівки і намагатися відповідати ажіотажу. Але варто тільки поглянути на витоки забарвлення. Прив'язки магазину до скейтбордингу. Ясно, що це був єдиний силует, який вони могли вибрати. Це взуття є точним візуальним зображенням Південної Кореї; Без сумніву, у нього будуть кросівки по всьому світу, які сподіваються підібрати собі пару.

Отже, ось і все в цьому місяці вийшли три неймовірних колаборації. Всі три колаборації мають таке чудове початок, що робить їх ще більш бажаними для нас, шанувальників кросівок.