Довгоочікуване повернення створення Тинкер Хетфілд, Air Max 1, нарешті, відбулося минулого місяця. Незважаючи на те, що сьогодні це взуття користується величезною популярністю в індустрії кросівок, вона викликала великі суперечки, коли Хетфілд розробив її ще в 1987 році.

Кросівки будуть першим випадком, коли Nike продемонструє повітряний міхур, який тепер є синонімом кросівок Nike Air Max. Що ж, в місяць назад випустили два забарвлення, які здаються справжнім поверненням до того місця, де Air Max 1 спочатку отримав свою популярність. На честь цього ми озираємося на Air Max 1 і на те, як вони стали настільки популярними в колекціях кросівок.

Випуск з минулого місяця

Як згадувалося вище, минулого місяця нарешті з'явився випуск Air Max 1, який став справжнім поверненням до початкового силуету. Нас пригостили двома новими колірними рішеннями: ювілейним зеленим і помаранчевим. Як і в першій версії, кольору компенсуються сірими і білими панелями, щоб підкреслити колірну гамму.

Выпуск из прошлого месяца

Как упоминалось выше, в прошлом месяце наконец-то появился выпуск Air Max 1, который стал настоящим возвратом к первоначальному силуэту. Нас угостили двумя новыми цветовыми решениями: юбилейным зеленым и оранжевым. Как и в первоначальной версии, цвета компенсируются серыми и белыми панелями, чтобы подчеркнуть цветовую гамму.

Отже, з чого все почалося?

Все почалося з того, що Nike запросила тепер уже легендарного дизайнера і короля індустрії кросівок Тинкер Хетфілд. Але спочатку Хетфілд мав на увазі навіть не кросівки. Тинкер починала як корпоративний архітектор і проектувала будівлі в кампусі Nike в Орегоні. Однак через чотири роки його попросили допомогти в розробці взуття. Цей запит дав Хетфілду можливість застосувати свій архітектурний досвід до дизайну кросівок, і результати говорять самі за себе.

Хетфілд, не втрачаючи часу, сприйняв свої архітектурні коріння і застосував їх у світі дизайну кросівок. Направляючи свої погляди на Центр Жоржа Помпіду в Парижі, будівля, яке багато хто назвав потворним, надихнуло його на створення AM1.

Дизайн Центру Жоржа Помпіду перевертає традиційну архітектуру з ніг на голову. Взяти все його функціональні та структурні елементи і показати їх всім. Помпіду неможливо не помітити серед традиційної архітектури Парижа. Хетфілд вважає, що будівля надихнуло його на відкриття повітряної подушки, ідея, про яку раніше ніколи не вважалося можливим. Технологія повітряних бульбашок не була новою; він існує з 1978 року, коли був випущений на Air Tailwind. Однак його демонстрація була революційною подією, і ми, можливо, ніколи не побачили б цього без будівлі Помпіду.

До Хетфілда компанія Nike проводила час, намагаючись зменшити масштаби використання повітряних технологій, тому ідея Тинкер здалася досить провокаційною. Хетфілд навіть заявив, що люди думали, що він зайшов занадто далеко і його потрібно звільнити, на щастя для нас, цього не сталося.

26 березня 1987 року нарешті були випущені перші кросівки з повітряною подушкою - Air Max 1. Цей силует також був показаний в самій першій телевізійній рекламі Nike, анонсує Air Pack. У Air Pack також були випущені Air Trainer 1, Air Sock, Air Revolution і Air Safari. Ніхто, навіть сам Тинкер, не міг передбачити, який вплив Air Max все ще буде мати через тридцять три роки.

Наші улюблені випуски Air Max 1

Отже, після тридцяти з гаком років домінування і розгалуження парасольки Air Max для створення безлічі інших моделей, таких як Air Max 90 і Air Max 95, ми подумали, що було б правильним поглянути на наші улюблені Air Max 1 крізь. року.

Air Max 1 OG (1987), Ретро-версія (2017)

Єдине місце, де можна почати список наших улюблених Air Max 1, - це пара червоного, білого і сірого OG. Ця пара, мабуть, сама знакова з усіх випусків AM1, які ми бачили, дует, спочатку розроблений Тинкер Хетфілд. Сміливі і яскраві кольори, такі як червоний, видимий тут на кросівках, були не так поширені, як сьогодні, і Тинкер навіть боролася за те, щоб колір був зеленим. На щастя, колірна гамма пішла далі і дала нам одну з найбільш впізнаваних кольорів Nike.

Класична забарвлення була перероблена в 2017 році і стала першим відтворенням OG. Модель Anniversary, звичайно ж, відразу ж стала хітом і сьогодні продається за ціною близько 300 фунтів стерлінгів на вторинному ринку. Хто-небудь ще сподівається на швидке перевидання цієї забарвлення?

Air Max 1 x Atmos

Коли справа доходить до співпраці в області кросівок, Nike і японський магазин кросівок і вуличного одягу Atmos Tokyo підтримують прекрасні стосунки. Вони об'єднали свої сили в багатьох силуетах, але моїми фаворитами на всі часи повинні бути їх розробки Air Max 1. Любов до анімалістичні принт очевидна, вона незмінно присутня в їх кращих моделях AM1.

AM1 x Atmos Elephant (2007 2017)

Слон Atmos може бути самим впізнанним і затребуваним продуктом співпраці Nike і Atmos. До того, як Atmos вирішила використовувати його, принт слона рідко використовувався на моделі Air Max 1. Ця модель в поєднанні з бірюзово-блакитний галочкою «тіффані» зробила цю пару миттєво класичної.

Nike звернула увагу на те, наскільки добре був прийнятий силует, коли вперше випустила його в 2007 році, і вирішила перевипустити в 2017 році. Сьогодні ціна за OG і перевидання становить від 600 до 800 фунтів стерлінгів.

AM1 x Atmos Animal Pack 1.0 і 2.0 (2007, 2018)

Atmos Animal Pack, мабуть, моє улюблене співпрацю між цією парою. Поєднання анімалістичні принтів і різних текстур роблять цей силует справжнім Граалем для багатьох.

У випуску 1.0 Air Max 1 і 95 були прикрашені яскравими принтами. Леопард, Тигр і Зебра - зразки вибору. Кросівки контрастують з білим волоссям поні, де ви зазвичай знайдете білу сітку на більш традиційних версіях кросівок.

2.0 зберіг ті ж основи, які зробили 1.0 таким хітом, суміш анімалістичні принтів залишилася незмінною. На цей раз Атмос змінив біле волосся поні на чорні, щоб кросівки виглядали більш гладкими.

Air Max 1 х Patta х Parra

Я помістив це співробітництво під одним прапором через прекрасних відносин між Патті і Парра. Air Max 1, створені цими голландськими гігантами, особливі. Ми розглянемо двох наших фаворитів, хоча кожен з них спільних проектів міг би потрапити в цей список.

Nike AM1 AMS Parra Amsterdam (2005)

Nike Air Max 1 x Parra Amsterdam донині є моїм улюбленим Air Max з усіх. Кросівки - одна з найпопулярніших моделей взуття всіх часів, так що я не самотній у цій думці.

Поєднання коричневого, бордового і бірюзового кольорів не схоже на те, що воно повинно працювати, але як тільки ви бачите силует, ви розумієте, наскільки це потужне поєднання.

Голландський художник Парра користується репутацією в сфері вуличного одягу. Його почуття поп-арту і яскраві комбінації кольорів, якими він найбільш відомий. Кольори кросівок ідеально відображають роботи Парр. Якщо ви шанувальник Парр, ви відразу ж довідаєтеся «Амстердам» як твір його мистецтва.

Хоча було виготовлено всього близько 300 пар, деякі з них, за чутками, продаються в магазинах Nike за ціною 30 доларів. З тих пір Parra x Nike Amsterdam стали одними з найбільш колекційних кросівок на сьогоднішній день. Якщо ви хочете додати цей шедевр в свою колекцію сьогодні, він може коштувати від 3000 до 5000 фунтів стерлінгів в залежності від вашого розміру.

Nike AM1 Parra x Patta «Cherrywood» (2010 р)

Мабуть, найбільш очікуваний реліз, випущений Nike, Patta і Parra. «Cherrywood» планувалося випустити в комплекті з п'яти штук до п'ятої річниці Патті в 2009 році. Однак випуск цього конкретного силуету був відкладений до березня 2010 року.

Снікерхеди по всьому світу чекали виходу кросівок. Не впевнений, чи була їх взуття ексклюзивної для Parra або Patta або тільки для друзів і сім'ї. Парра дражнив взуття за кілька місяців до випуску, що тільки посилило ажіотаж навколо силуету, але покупці скептично поставилися до випуску. В результаті для широкої публіки випущено 258 пар. Кросівки були зроблені з поєднання тканин бордового кольору, навіть з галочкою з синіли і атласними підкладками для шкарпеток. Однак галочка на внутрішній стороні кожної взуття була бірюзового кольору, що особливо виділяла кросівки.

Cherrywood як і раніше залишається одним з найбільш затребуваних колаборацій для кросівок і ентузіастів Air Max 1. На ринку перепродажу його можна побачити десь між 3000-4000 фунтів стерлінгів.

AM1 x Kidrobot (2005)

Колаборація Barneys New York x Kidrobot x Nike - можливо, найдорожчі кросівки, якщо ви сподівалися сьогодні впоратися з ними. Дизайнером взуття були власники бутик-лейбла іграшок Чад Філліпс і Пол Будниця.

На жаль для всіх нас, коли-небудь відбулося тільки 240 пар співпраці. Що ще гірше, тільки 72 пари з цієї колаборації вийшли в яскраво-рожевій кольоровій гамі. Вони потрапили тільки в руки друзів і сім'ї.

Трохи більш доступна забарвлення Black, Gold і Pink була представлена ​​ексклюзивно в Barneys New York в 2005 році.

Те, що зміцнило це співробітництво в статусі Грааля, - це пара зразків, яка зібрала 9000 доларів в 2015 році на eBay.