У 2020 році кордону між вуличним одягом і високою модою стали ще більш розмитими. Те, що колись вважалося контркультури, призначалося для бунтівної молоді, що населяє хаф-пайп і тротуари в постійно розширюються бетонних джунглях, тепер стало звичайним явищем на паризьких подіумах на ногах моделей з кам'яними обличчями. Залучені і затребувані яскравим класом світських людей, яких вони не можуть не привернути, а також постійно збільшується число впливових осіб, які «зробили себе самі», використовують Інтернет як стартовий майданчик для своєї кар'єри, носячи ці бренди як іменні бирки в перший же день на роботі. Не можна недооцінювати зростаючий вплив вуличного одягу на моду в цілому. У 2017 році Вірджіл Абло, творець Off-White, в інтерв'ю, яке віщувало його успіх в найближчі роки, описав Streetwear як «бесіду» з модою і культурою. Визначаючи перспективи нового простору, яке він був радий допомогти визначити, на чолі зі споживачами, що збільшують знання та ентузіазм з приводу галузі. Розуміння і підбурювання, які в кінцевому результаті привели до того, що його статус-кво змінився на призначення в Louis Vuitton, яке назавжди змінило визначення терміна Streetwear. Важлива віха для Streetwear, що ознаменувала їх найбільшу перемогу, для одного з них самих блудних синів. Шлях до сьогоднішнього дня для прихильників вуличного одягу, безсумнівно, був довгим, але старі і нові бренди, а також споживачі, які їх відстоюють, дуже сильно і більш ніж коли-небудь відчувають переваги самої ліберальної і різноманітної форми моди на сьогоднішній день.

Спортивний одяг, що змінює жанри, ніколи не була так поширена, і її вплив стає все більш і більш значним. Те, що стало глобальним в 1990-х роках, по суті, як повсякденний одяг, спочатку яке виросло з каліфорнійської культури серфінгу і нью-йоркської хіп-хоп сцени, включивши в себе елементи спортивного одягу, панку і японської вуличної моди. Протягом майже 30 років вона була найрізноманітнішою і постійно розвивається субкультурою, яку коли-небудь бачив ринок. Рухома ексклюзивністю через навмисний дефіциту продукції, багато в чому так само, як і світ тренерів, вулична одяг стала надзвичайно популярним товаром, причому обмежена доступність кожного предмета робить кожен образ унікальним і нескінченно бажаним. Для давніх прихильників культури вуличного одягу привабливість проста, і її поява в мейнстрімі давно пора. Давно минули ті часи, коли в модній культурі домінував ідеалізм, підкріплений бажанням виглядати однаково. Навпаки, вулична одяг дозволяє виділитися кожному. Змішайте однакові візерунки і принти, контрастні кольорові палітри і різні крою - все це звичайна справа в вуличному одязі в 2020 році, і все це використовується, щоб дозволити споживачеві стати частиною руху, залишаючись при цьому індивідуальним. Кожен образ можна персоналізувати, а такі речі, як толстовки, поясні сумки і кольору хакі, зробили його класним і зручним.

Вулична мода більше порівнянна зі світом взуття, ніж що-небудь, що ви можете ідентифікувати в основний моді, і в кінцевому підсумку вона з'єднує ці два простору. Співпраця між брендами вуличного одягу з одними з найбільш модних силуетів в грі широко поширене, і їх привабливість легко продати споживачеві. Ці бренди повністю змінили модне простір на краще, кинувши виклик істеблішменту і продемонструвавши, що не обов'язково бути традиційним лейблом з Парижа або Мілана, щоб зробити фурор у всьому світі, а звичайні магазини в набагато скромніших місцях насправді зробили це. тут жили одні з найяскравіших творчих умів нинішнього покоління. Ось лише деякі з брендів вуличного одягу, які продовжують формувати модний ландшафт в 2020 році.

Off-White

Логічно почати з Вірджіла Абло, людини, який, безсумнівно, заслуговує місця на горі Рашмор в вуличному одязі. Спочатку компанія була заснована в 2012 році під назвою Pyrex Vision, а потім була перейменована в Off-White. Творча проникливість Абло і все більш вражаючий дизайн, пов'язаний з лейблом, дозволили йому не тільки налагодити тісну співпрацю з Nike, яке не могло зрівнятися з успіхом його друга і наставника Каньє Уеста в Adidas, але і в кінцевому підсумку призвело до його вищезазначеного призначенням в Louis Vuitton - це шокуюча віха, але не позбавлена ​​достоїнств.

Off-White існує з 2020 році як одна з осіб сучасної вуличної одягу, а його іронічний бренд Helvetica миттєво стає впізнаваним навіть для самих випадкових ентузіастів моди. Незважаючи на те, що багато хто вважає його брендом розкішної моди, дух Off-White явно націлений на простір вуличного одягу і звертається безпосередньо до споживачів, які його населяють. Off-White в рівній мірі сатира і новаторство спирається на мотив «Все в лапках». Естетика, яка є як соціальним коментарем, так і модною тенденцією. Вказує на те, що все іронічно, і що мода за своєю суттю повинна бути химерної, грайливою і не сприйматися так серйозно, як у високій моді. Його привабливість залежить від ідеї, що споживачі «розуміють жарт». Виховання такого культу, як послідовники, і неослабним лояльність до бренду, яка зробила Off-White опорою для більшості людей з топ-5.

Часто зустрічаються речі, такі як світшоти і худі, складають основну частину каталогу Off-White. Всі поміщені в однакові вищезгадані дизайнерські черзі. Мова, завдяки якому, здавалося б, «базові» предмети піднялися на саму вершину світу моди. Будучи частиною руху нормкор, що охопила всі піджанри моди, Off-White робить звичайне екстраординарним, відбираючи основи, на яких воно було побудовано. Деконструктівен у багатьох відношеннях, оскільки естетика DIY, яка охоплює майже всі аспекти портфеля брендів, від одягу до спільної колекції «10» з Nike, - це більше, ніж просто естетика. Це виклик статус-кво, причому неймовірно успішний. Співпрацюючи з іншими відомими брендами одягу, такими як Jimmy Choo, Vans, Levi's і Timberlands, а також переважаючими жанри, працюючи з Evian і Ikea, ми склали лише деякі з постійно зростаючих списків вражаючих досягнень Off-Whites.

Supreme

Ми вже говорили про те, як бренд може стати таким культовим. Що ж, насправді немає кращого прикладу, ніж Supreme. Заснований в Нью-Йорку в 1994 році, бренд спочатку створювався з розрахунком на скейтерів: планування їх першого магазину була спроектована таким чином, щоб покупці дощок могли буквально зайти всередину, а вся їхня продукція була виставлена ​​по периметру, що дозволило отримати достатньо місця на підлозі . посередині. Ці скромні починання Supreme майже забуті в 2020 році. Можна стверджувати, що бренд Supreme більше, ніж будь-який інший, сприяв зміні культури вуличного одягу. Відстоювання моделі низького пропозиції і високого попиту, яка, як ми бачили, є постійною в індустрії моди, особливо в сфері взуття. Ви можете провести кілька паралелей між Supreme і брендом Off-White, про який ми щойно говорили. Однак не робіть помилки, Supreme був багато в чому творцем, існуючим як єдиний у своєму роді і першим у своєму класі з початку 2000-х років.

Обслуговування клієнтів, захоплених серфінгом, скейтбордом і хіп-хопом. Supreme чітко визначає, що робить хороший бренд вуличної одягу. Класичні форми, ідеально підходящі для повсякденного одягу, майже виключно представлені в каталозі Supreme, всі вони забезпечені всесвітньо відомої і всесвітньо визнаної червоною коробкою з логотипом Supreme в білому кольорі Futura Heavy Oblique (в значній мірі заснованому на пропагандистському мистецтві Барбари Крюгер) шрифтом настільки стилізований, що його складно не пов'язати з брендом, де б ви його не побачили. Цікаво, що, незважаючи на всю глибину дизайнерського архіву брендів, найбільший ажіотаж у 2020 році викликають саме їх не носяться предмети. Протягом деякого часу Supreme вважав, що вони можуть зробити що завгодно товарним, і вони продовжують кидати виклик і в кінцевому підсумку підкреслювати сліпе споживання промисловість отримує з цього значну вигоду. Робити всілякі корисні і, здавалося б, непотрібні предмети доступними через щотижневі випуски по четвергах. Фірмові цеглини Supreme, лопати, спорядження для підводного плавання, рибальські гачки, ковзани, бейсбольні біти і гральні карти - ось лише деякі з представлених предметів. Всі вони були розпродані негайно, в кінцевому підсумку через двох факторів: їх брендовості і доступності. Що Supreme і багато інші бренди змогли отримати вигоду, так це постійно зростаючий аспект споживчої тенденції. Досить недвозначно доводить, що люди платять за лейбл.

Не можна сказати, що Supreme в будь-якому випадку знецінює важливість якісного дизайну і продуманого маркетингу, але з його асортиментом аксесуарів він продовжує отримувати вигоду від клієнтської бази, яка сліпо лояльна і вірна логотипу Supreme, як би іронічно вони не думали. вони є. Без новинок Supreme все одно могла похвалитися величезним успіхом, адже їх асортимент одягу все ще наближається до вершини свого класу в колах скейтбордистів і хіп-хоп. Однак те, що робить його таким впливовим, - це те, наскільки він розповідає історію і наскільки важливий його маркетинг в розвитку вторинного ринку всіх споживаних товарів, будь то одяг, взуття або всілякі аксесуари.

Stussy

На мій погляд, розмова про вуличному одязі практично неможливий без розмови про Stussy. Оскільки вулична мода в прямому сенсі слова, можливо, ніколи не була б можлива, якби не каліфорнійський серфер Шон Стассі. Те, що почалося з задньої частини його машини в окрузі Оріндж, з продажу дощок ручної роботи і одягу для серферів з його написаної підписом на кожній речі, швидко перетворилося в один з оригінальних брендів вуличного одягу. Що робило Stussy таким привабливим в перші роки, так це його зв'язок зі своєю аудиторією. Шон Стассі - серфер, і він робив креативну одяг для серферів. Я знаю божевільну концепцію, але там, де предмети високої моди виглядають більш абстрактними з естетичної точки зору, неясно, як вони будуть виглядати насправді. Робимо їх помітними більш претензійними. У той час як бренди вуличного одягу, такі як Stussy, набагато більш обгрунтовані, що в кінцевому підсумку робить їх більш привабливими для ширшої аудиторії. Саме цей зв'язок зі своєю клієнтською базою зробила Stussy опорою в сфері вуличного одягу. З розширюється асортиментом футболок, толстовок і капелюхів він з тих пір став орієнтований тільки на серфінгістів і був прийнятий іншими субкультурами, представленими в вуличному одязі, такими як міська сцена хіп-хопу і тісно пов'язана з нею сцена скейтерів.

Більш того, Stussy теж полюбилася панк-субкультурі. В інтерв'ю 1992 роки сам Стассі сказав: «Все називають це одягом для серфінгу, міської вуличної одягом або вулицею для серфінгу ... Я не називаю це і не називаю це спеціально». Можливо, це явне вказівку на те, чому Stussy був настільки успішний. Це вулична одяг, яку може стилізувати будь-, для будь-яких цілей, але при цьому вона відчувається індивідуальної для кожного. Коли ви говорите про вуличному одязі, у багатьох випадках це змішання типів людей, інтересів і місця розташування. Тому цілком природно, що ідеальна вулична одяг настільки ж різноманітна по своєму застосуванню.

BAPE (A Bathing Ape)

Принадність вуличного одягу в тому, що вона актуальна в будь-якій точці світу. Деякі тенденції мають культурне значення для конкретного регіону або країни, але вулична мода помітно трансцендентна. Коли ви розбиваєте слово, ви починаєте розуміти, чому в буквальному сенсі це повсякденний одяг, який носять на вулиці. Тепер це може бути кілька міських ландшафтів, які можна застосувати до різних типів людей. Ми вже визначили кілька субкультур, які населяють і вносять свій внесок в простір streetwear, і цей список постійно поповнюється. В Японії бренд, який найчастіше асоціюється з вуличним одягом, - це BAPE , і саме він дуже добре описує багато з того, про що ми говоримо.

Створений ді-джеєм і дизайнером Ніго, BAPE в Азії - це наркотик для підлітків, які бажають зайнятися вуличним одягом. Яскравий і химерний, BAPE відомий своїм культовим камуфляжним принтом і химерними мотивами дизайну - як ніби неможливо ігнорувати худі з акулами. Дизайнер Ніго черпає натхнення в популярній культурі, раніше він згадував про його ранніх впливах, таких як Елвіс, The Beatles, Run DMC і Beastie Boys. BAPE постійно співпрацював з деякими з найбільш знакових персонажів популярних ЗМІ і представляв їх. Губка Боб Квадратні Штани, Marvel Comics, Nintendo, DC Comics і Hello Kitty - всі вони були предметами в проектах A Bathing Ape і пропонують кроссоверним привабливість, яка є типово японською. У таких місцях, як Токіо, популярна поп-культура, і BAPE - це відображення саме цього, популярні персонажі використовуються для реклами за все, а аніме дуже популярно. Створено для одного з найбільш грайливих і естетичних брендів вуличного одягу. Той, у якого було кілька досить відомих шанувальників, їм сподобалися і розробили такі, як Flatbush Zombie, A $ ap Rocky, The Weeknd і Biggie Smalls, і це лише деякі з них. Пряме партнерство з Disney теж не може бути поганим!

Patta

Переїжджаючи в Європу, Hollands володіє власним брендом Patta, розташованим в самому центрі Амстердама, і відомий у всьому світі своїм внеском в широку дискусію про вуличному одязі. Відкривши свої двері в 2004 році, Patta поодинці відродила застарілу сцену вуличного одягу в Голландії, і її вплив поширився на решту Центральної Європи, а потім, в кінцевому підсумку, і на весь світ. Заснована Едсон Сабах і Гійомом «Джі» Шмідтом як засіб забезпечити себе, а також своїх друзів і родину стабільними поставками взуття та спорядження, це почалося як хобі і швидко перетворилося на процвітаючий бізнес і впізнаваний бренд. Обидва видних діяча голландської хіп-хоп сцени 90-х і початку 2000-х років, Едсон в якості ді-джея і Джі в ролі ведучого / ведучого. Їх загальний досвід і розуміння були основоположними для того, щоб допомогти Патті вирости до того, чим вона є сьогодні.

Як і більшість брендів в цьому списку, початок Patta було скромним. Нанесення свого логотипу на невелику партію футболок для друзів, сім'ї і постійних клієнтів. Попит несподівано перевищив очікування, як тільки їх моделі побачили світ, а їх типово європейська суміш вуличного одягу швидко звернулася до мас. З любові і необхідності, а не з міркувань вигоди і новизни, Патті ставить якість вище кількості. Кожен виріб ретельно розроблено і виготовлено з любов'ю. Дуже розроблений для людей людьми. Однак що робить Patta такої важливої ​​в контексті контексту, так це відносини, які вони підтримують з кожним товаром свого бренду. Для дизайнерів Patta це більше, ніж просто шматок бавовни, він має певне значення і цінність, яка привносить трохи культури і способу життя. Дизайн, який розповідає історію, має конотації і, в кінцевому рахунку, є багатошаровим і змушує задуматися з самого початку.

Palace

Продовжуючи наше глобальне дослідження вуличного одягу, ми перетинаємо канал в Англію. Місце, яким би маленьким воно не було, таке ж різноманітне і культурно стимулюючий, як і де завгодно на Землі. Родом зі столиці Лондона, Palace, заснований в 2009 році під прикриттям магазину скейтбордингу, який починав як звичайний магазин, як і багато хто до них, швидко перетворився в повноцінний незалежний бренд одягу. Засновник Лев Танжу, коли його запитали про Palace, сказав: «У мене була перерва в десять років після коледжу, я просто катався на ковзанах і займався забавним лайном. Одного разу я вирішив, що я нероба і повинен щось робити. Я почав розробляти настільну графіку для людей, з якими живу. Потім на півдорозі до їх створення я подумав про себе, що, може бути, мені просто варто заснувати компанію з виробництва ковзанів »Безтурботний, яким би скромним він не здавався, насправді уклав в собі все, що британське простір вуличної моди любило і все ще любить в Palace. Це відноситься до людей, яким допомагає стиль.

Бренд Palace, що знаходиться під сильним впливом скейт-культури і ностальгії по 1990-м, - це гранж в порівнянні з його аналогами по той бік ставу. Обмін яскравих фарб серф-культури на набагато більш міську ДНК. У той час як багато брендів вуличного одягу натхненні Західним узбережжям, Palace задуманий і побудований в бетонних джунглях, маючи зв'язку з Grime і рейв-культурою. Можна провести паралелі між Palace і одним з найвпливовіших брендів ковзанів в світі Supreme. У міру розгортання системи скидання для нових продуктів. Palace випускає нові товари щоп'ятниці вранці, розпродаж зазвичай займає кілька хвилин, що робить Palace донині одним з найбільших експортних товарів Великобританії в сфері вуличного одягу.

Stone Island

З Великобританії народився і хліб до Великобританії. Stone Island - один з найстаріших брендів вуличного одягу в цьому списку, родом з Італії. Заснована Массімо Ості в 1974 році під своїм першим лейблом C.P. Компанія Stone Island спочатку була дифузійної лінією його основного лейбла. Спеціалізується на поверхневій обробці тканин і техніці фарбування. Не дуже вулична мода, м'яко кажучи. З тих пір Stone Island став самостійною організацією, а з 2000 року значок став досить культовим у всій Європі, але особливо в Англії, де вона була прийнята. Приблизно з середини 90-х - початку 2000-х років бренд Stone Island був популяризував субкультурою кежуал-футболу і часто був пов'язаний з футбольним хуліганством через його появи в таких фільмах, як Green Street Hooligans і The Football Factory.

Що стосується бренду в цілому, він типово європейський і не дуже добре сприймається в Північній Америці. Завдяки таким речам, як джемпери з круглим вирізом і парки, Stone Island ідеально підходить для сірих виїзних днів і витівок в пабі. Я не впевнений, що Stone Island буде добре платити за ігри в американський футбол у форматі 3G. Stone Island був прийнятий терасами і отримав подальший розвиток в мод-культури і загальної ностальгії. Хоча він був прийнятий суперзіркою Дрейком, це було більше для того, щоб здобути прихильність лондонської культури грайма, в яку він проник в 2017 році, а не як спробу змінити суспільне сприйняття Stone Island за ставком.

North Face

Говорячи про культових пальто, ви не отримаєте більш впізнаваного по формі, ніж пуховик North Face. Ми вже говорили про безліч різних брендів, кожен з яких привносить унікальний погляд на стіл, коли ми говоримо про вуличному одязі в ширшому сенсі. Кожен маленький нюанс допомагає створити багатошаровий і різноманітний ландшафт вуличного одягу. Ви можете говорити про вплив хіп-хоп музики і серфінгу, скейтбордингу і поп-культури, але один з аспектів вуличного одягу, який насправді починає проявлятися все частіше і частіше, оскільки ми починаємо перетинати нове десятиліття в 2020 році, - це люди на відкритому повітрі. Один з найвідоміших власників цього готелю - The North Face. Спочатку відкрилася в 1966 році як магазин роздрібної торгівлі альпіністським спорядженням в Сан-Франциско, лінія бренду сягає своїм корінням в набагато більш практичну область. Однак перенесемося в 1997 рік, і ми починаємо розуміти історію одягу

Виходячи за рамки технічної одягу, призначеної для катання на лижах, скелелазіння та інших занять на свіжому повітрі, при зміні власника бренд хотів присвятити невелику частину діяльності компанії підвищенню її авторитету в інших областях, особливо в хіп-хоп сцені Нью-Йорка. Зміна, яке в кінцевому підсумку призвело до того, що цей альпіністський бренд став вважатися одним з найбажаніших символів вуличного одягу в цьому списку, однак, це його вміння налагоджувати зв'язки з брендами. Виробництво предметів, які часто стають «шматочками Грааля». Розумний і все більш недооцінюваний навик в галузі, де співпраці більше, ніж у мене було гарячих обідів. В першу чергу через сильний вибору авторів. Часто співпрацює з Supreme, постійно вдаючись до допомоги талантів-відступників для створення нової та цікавої одягу для своєї японської лінії Purple Label, а також співпрацюючи з досвідченим дизайнером Кадзукі Кураісі в рамках The North Face «Black Series». Якщо все зроблено правильно, не потрібно багато зусиль, щоб перетворити стан, здавалося б, не має відношення до картинному бренду, в великого гравця на сцені вуличної моди.

Бренди вуличного одягу

Спробувати узагальнити неймовірно різноманітний і цікавий світ вуличного одягу в одній статті - дійсно складне завдання. Мені подобається думати, що я приготував вам пару страв, щоб підігріти апетит. Вулична одяг прийнята в усьому світі і росте з кожним днем, насправді немає неправильної відповіді, коли мова йде про стилі, джерела натхнення і вплив, які всі разом формують бренди, які ми всі знаємо і любимо. Брендів стільки, скільки субкультур, і дійсно є щось для кожного споживача. Вулична мода змінила правила гри, повернувши людей, які купують товар, на вулицю, і це ніколи не може бути поганим. Відносний, доступний і, в кінцевому рахунку, дійсно крутий.