Обговорюючи чудові кросівки, які ми бачили за ці роки, ми в цілому хвилями бренд, який їх випускає. Nike і Adidas отримували всю заслугу протягом багатьох років, ну, до сих пір. Стівен Сміт недавно почав отримувати визнання, якого він дійсно заслуговує, тому ми думаємо, що пора донести фантастичний хронологію кар'єри Тинкер Хетфілд до мас.

Не зрозумійте мене неправильно, в індустрії кросівок Тинкер - король. Снікерхеди по всьому світу визнають легендарного дизайнера одним зі справжніх OG в грі. Але як щодо широкої публіки, яка, ймовірно, розхитує його творіння, навіть не підозрюючи?! Прийшов час пролити світло на багато досягнень Тинкер Хетфілд. приготуйся; ви ось-ось побачите портфоліо!

З чого все почалося?

Кар'єра Тінкера Хетфілда в Nike почалася ще в 1981 році, але спочатку його не залучали до розробки продуктів для спортивної компанії. Хетфілд був залучений до участі в проектуванні офісів Nike, виставкових залів одягу і торгових точок Nike через його архітектурного досвіду. Після чотирьох успішних років в архітектурному просторі Тинкер попросили протягнути руку допомоги відділу продуктового дизайну в 1985 році. В результаті були створені одні з найбільш знакових силуетів, які ми коли-небудь бачили. Навіть сьогодні продукція Тинкер Хетфілда - одні з найбільш популярних кросівок на ринку.

1985 - 1987 рр.

На прізвисько Архітектор через свого попереднього покликання, Тинкер Хетфілд почав розсовувати кордону дизайну і змінювати гру кросівок, яку ми знали з самого початку. Він вивчив технологію, що лежить в основі кросівок Nike, і виявив використання повітряного міхура, захованого всередині єдиного блоку. Черпаючи натхнення в Центрі Жоржа Помпіду в Парижі, Франція, Тинкер приступила до розробки став вже легендарним Air Max 1. Будівля, яку часто називають потворним, послужило натхненням для створення кросівок, тепер відомих своєю красою. Центр Жоржа Помпіду, по суті, показав свої нутрощі зовні будівлі; то, чого Тинкер прагнув досягти за допомогою видимого міхура повітря, який є на AM1.

Незважаючи на те, що Air Max 1 і наступні моделі були одними з кращих випусків під брендом Nike, початковий дизайн був зустрінутий з деякими непорозуміннями.

Nike витратила деякий час, намагаючись зменшити розмір своєї подушки, оскільки технологія повинна була відчуватися, а не бути побаченої. Тому, коли прийшла Тинкер Хетфілд і запропонувала зробити її ширше і видалити частину підошви, щоб побачити міхур, керівники Nike були приголомшені. Люди вважали дизайн Тинкер занадто прогресивним і провокаційним, навіть змушуючи звільнити архітектора / дизайнера. На щастя, Тинкер Хетфілд і команда відступили, вірячи в свій продукт. Фінальний продукт? Air Max 1, випущений 26 березня 1987 року.

Це були перші кросівки Nike, що демонструють повітряний міхур, і перші кросівки Тинкер Хетфілд, випущені в цілому. Жоден з них не міг передбачити довгостроковий вплив взуття на галузь.

У тому ж році Тинкер створить улюблені кросівки Джона Макінроя - Air Trainer 1. Ми побачимо, як легенда тенісу прикрашає корт своїм силуетом багато разів після його випуску.

Хетфілд не міг знайти кращого начала в дизайні кросівок.

1988 рік

На той час, коли настав 1988 рік, Хетфілд вже змінив звичний нам стиль гри з кросівками та надав ексклюзивний силует тенісної суперзірку Джон Макінрой. Ви б подумали, куди він дінеться?! Але якимось чином він перевершив свої попередні роки роботи тим, що розгорнулося в 1988 році.

Майкл Джордан вже був частиною Nike, і його бренд Jordan домігся відносного успіху за ті кілька років. Проте, Джордан завжди хотів бути частиною Adidas. Стрибки з трампліна не вилучалися для MJ. На щастя для Nike, у них було секретна зброя в особі революційного дизайнера Тинкер Хетфілд.

Ці двоє об'єдналися, щоб створити Air Jordan 3. Абсолютно новий силует бренду Jordan, взуття була ексклюзивно розроблена Hatfield і Jordan. Ці кросівки були першим випадком, коли ми не побачили логотип з крилами. Крім того, на цьому взутті дебютує культовий логотип Jumpman. Ми також побачили, що Хетфілд переніс свій тепер вже підписаний дизайнерський аспект, оскільки Jordan 3 був першим, у якого також був видимий повітряний міхур. З легендарним принтом слона на верхній частині кросівки AJ3 були просто прекрасні. Популярність цього взуття цілком могла врятувати відносини між Nike і Майклом Джорданом. Всі ми знаємо, чим закінчується ця історія.

1989 рік

За відносно коротку кар'єру, що охоплює всього чотири роки, Тинкер зуміла створити визначають галузеві силуети, а також допомогла зв'язати з собою найзначнішу зірку спорту, яку коли-небудь бачив світ. Так який був би природний прогрес для Хетфілда? Він привіз свої унікальні дизайнерські здібності в Голлівуд.

Тинкер продовжила створювати один з найдорожчих силуетів Nike всіх часів в Nike Air MAG для Back to the Future II. Кросівки, які пишаються своїм футуристичним зовнішнім виглядом, відрізнялися системою самошнуровкі, а також виключно високотехнологічної естетикою. Кросівки були випущені в 2011 році і знову в 2016 році. Зараз Air MAG варто від 35 000 до 45 000 фунтів стерлінгів і є одним з найбільш популярних кросівок всіх часів. Ще одне пір'їнка в шапці Тинкер Хетфілд.

90-е

Як тільки ми вступимо в 90-е, буде трохи складніше визначити, чого домоглася Тинкер Хетфілд. Це було пов'язано з кількістю продукту, який він справляв. У 1989 році Nike призначила Тінкера креативним директором по дизайну продукції, так що, як ви розумієте, він брав активну участь у всіх речах Nike.

На початку 90-х років ми бачили, як Хетфілд створив ще один культовий силует Air Max, Air Max 90. Кросівки спочатку були випущені під назвою Air Max III в 1990 році. Але пізніше вони отримали назву, яке ми всі знаємо, AM90. . Кросівок приписують демонстрацію можливостей, що оточують дизайн Хетфілда, з більшим повітряним блоком, ніж ми коли-небудь бачили. Ще більш сміливі, ніж у AM1, верх взуття виготовлений із сполучення матеріалів і квітів. Це зробило AM90 фаворитом серед снікерхедов.

У тому ж році Тинкер Хетфілд возз'єднається з MJ, щоб створити свій наступний силует. Дві легенд відповідних областей їх голови разом і створили Air Jordan 5. Тинкер почав черпати натхнення з літаків-винищувачів в цей раз, з формами акулячого зуба на устілці в якості посилання на чіпку баскетбольної гру Джордана.

Перенесемося в 91-й, і Хетфілд знову візьме на себе кермо влади створенням фірмових кросівок MJ для майбутнього сезону. Тинкер черпала натхнення набагато ближче до дому з цим силуетом, розглядаючи спортивний автомобіль Джордана як причину дизайну 6. Джордан буде носити шістку в сезоні 91-го, вигравши свій перший титул в НБА. Ми також побачимо ще два легендарних творіння Хетфілда в 1991 році, коли він створив Nike Huarache і Air Mowabb. Як і багато кросівки Хетфілда, Huarache і Mowabb - два культових силуету і до цього дня.

Між 1992 і 1999 роками Тинкер Хетфілд продовжувала випускати фірмові кросівки Майкла Джордана для цього сезону. MJ також виграє ще два титули поспіль в 92 і 93 роках. Історичні 3-ма перемогами все ще обговорюються сьогодні, і Джордан змусив Хетфілда створити Джордана на ногах для всіх трьох. Найпомітнішими моделями Jordan за ці вісім років були Jordan 11 і Jordan 13.

Jordan 11 отримали додаткову популярність завдяки тому, що саме ці кросівки вибрав Майкл Джордан в його поїздці до Голлівуду. MJ випустить обмежену парочку для фільму Space Jam 1996 року. Другий вихід Хетфілда на великий екран мав величезний успіх, а Space Jam 11 став фаворитом шанувальників серед колекціонерів.

2000-і

Коли ми почали нове тисячоліття, Тинкер Хетфілд і раніше була важливою частиною головоломки для Nike. Не так ясно, як в 80-х і 90-х, над чим саме працювала Тинкер. Релізи, які ми зараз бачимо, багато в чому є колективними зусиллями. Ми знаємо, що, коли Nike підписав контракт з Леброном Джеймсом в 2003 році, він носив Nike Air Zoom Generation 1, над якими, як ми знаємо, працював Хетфілд.

Nike прагнула створити незаперечний успіх колаборації Jordan x Hatfield. На жаль, Тинкер відхилив пропозицію працювати з Леброном.

У 2011 і 2016 роках ми побачимо повернення одного з найбільш знакових творів Тинкер Хетфілд - Nike Air MAG. Шанувальники Back to the Future мали можливість придбати пару на аукціоні. Однак в двох випусках було доступно всього 1189 пар, звідси і неймовірна ціна перепродажу на сьогоднішній день.

У 2018 році ми побачили справжній момент повного кола, коли Тинкер Хетфілд нарешті отримав свої фірмові кросівки. Модель Jordan 3 Retro «Tinker Hatfield» з'явилася прямо з альбомів для замальовок кросівок OG, які були у Хетфілда. У кросівках поєднуються багато елементів дизайну, які Хетфілд використовував в силуетах Джордана. Він навіть включив культову галочку Nike на кросівках. Можливо, не найпривабливіші кросівки для колекціонерів, але взуття, яку кожен повинен поважати, тому що той, хто починав як дизайнер, отримав свою власну фірмову взуття.

Було б складно заперечити проти того, щоб хтось стверджував, що Хетфілд найбільший з усіх часів. У нього такий неймовірний бек-каталог в Nike і Jordan Brand. Його ранні роботи актуальні сьогодні, як ніколи, а через тридцять п'ять років це безумство.

Я дійсно думаю, що між Хетфілдом і Стівеном Смітом йде дискусія, як найбільших дизайнерів кросівок всіх часів. Дебати, схожі на суперечки Мессі проти Роналду або Майкла Джордана проти Леброна Джеймса. На щастя для всіх нас, насправді нам не потрібно вирішувати, хто кращий дизайнер. Принадність всього цього в тому, що ми можемо насолоджуватися роботою цих легендарних художників, надівши кросівки, які колись були просто в їх портфоліо.