Ринок спортивних кросівок - це культурна майданчик, де зустрічаються спорт, хіп-хоп і розкіш. Ринок істотно виріс за останні п'ять років, при цьому середньорічні темпи зростання (CAGR) склали 5,1%. Читайте далі, щоб дізнатися, чому кросівки - ідеальний ринок для вивчення і орієнтації преміальних брендів. 

Що таке ринок спортивного взуття? 

Ринок спортивного взуття - це роздрібний ринок взуття для аеробіки, бігу, ходьби, похідної взуття та спортивного взуття. Згідно з прогнозами, продажу спортивного взуття будуть продовжувати рости протягом наступних п'яти років із-за безлічі факторів, включаючи зростання населення середнього класу і споживчий попит на товари для здоров'я і тренувань. За оцінкою Grand View Research, Inc., до 2025 року ринок взуття буде коштувати 95,14 мільярда доларів. 

У той час як спортивні і модні бренди в основному володіють виробництвом кросівок, бренди преміум-класу, особливо автомобільні, туристичні та банківські фірми, також можуть отримати вигоду від орієнтації на багатий коштами споживчий сегмент кросівок. Цільова аудиторія товарів для спорту та відпочинку - це в основному споживачі покоління Z і мілленіали, які розглядають кросівки як символи статусу. Однак багаті представники покоління Ікс, які виросли з Джорданом, теж скінерхеди.

Який розмір ринку спортивного взуття? 

Метт Пауелл, аналітик спортивної індустрії та віце-президент NPD Group, широко відомий як авторитет на ринку спортивної роздрібної торгівлі. 

Він каже, що зростання в спортивної індустрії перемістився від спортивного одягу (легінси, спортивні штани і спортивне спорядження) до спортивного взуття для відпочинку. «Зараз ми живемо в період, коли немає жодної категорії результатів - ні бігу, ні баскетболу, ні тренувань, ні навіть піших прогулянок - з позитивною тенденцією. Весь зростання, який ми отримуємо від галузі, виходить від того, що ми можна було б назвати спортивним способом життя або спортивним взуттям для відпочинку », - каже Пауелл. 

Згідно з даними сайту новин спортивної індустрії SportsOneSource, світовий ринок спортивного одягу оцінюється приблизно в 55 мільярдів доларів на рік (це приблизно розмір ВВП Кенії за даними Financial Times). 

Що значить бути снікерхедом? 

Снікерхед - це той, хто колекціонує, обмінює і захоплюється кросівками в якості хобі. Як правило, снікерхеди добре розбираються в історії кросівок і уважно вивчають ринок. Якщо ви подаруєте їм пару кросівок, вони розкажуть вам про свою цінність, марці та історії. Спочатку кросівки з'явилися в Північній Америці, але тепер вони стали глобальним явищем.

Яка історія снікерхед-культури? 

Попит на модну спортивне взуття найбільш виразно проявився в 1970-х роках, коли культова одяг для аеробіки Терахові Фосетт надихнула маси на покупку спортивних колготок, пов'язок на голову і кросівок. 

Коли американці почали бігати підтюпцем і займатися спортом для розваги, спортивний одяг стала більш доступною і модною, - каже Нік Сміт, автор книги «Kicks: The Great American Story of Sneakers». «Ви бачили такі журнали, як People, з провокаційними назвами на кшталт« Все роблять це ». Журнал Time і Newsweek розповіли, як люди бігають підтюпцем і займаються аеробікою, тримають в руках фотографії своїх старих, менш здорових людей ... Це був перший випадок в історії, коли звичайні люди робили такі речі », - сказав Сміт в інтерв'ю журналу Smithsonian Magazine. 

У той час як культура аеробіки стимулювала попит на спортивне взуття в 1970-х, культура кросівок по-справжньому вибухнула в 1980-х, коли Nike підписала історичну угоду з молодою зіркою: Майклом Джорданом, третім кандидатом на драфті Chicago Bulls. 

Знамениті чорно-червоні кросівки Nike Air Jordan 1 були випущені в 1985 році за 65 доларів. За іронією долі унікальна взуття не відповідала дрес-коду НБА, і Джордану не дозволяли носити її на кортах: однак він все одно вирішив надіти її. 

Коли Джордана оштрафували на 5000 доларів за їх носіння, Nike вирішила блискуче виплатити штраф - розумна маркетингова можливість, яка окупилася. Пізніше в тому ж році Джордан став переможцем в номінації «Новачок року», взуття Air Jordan розпродана, а інше вже історія. 

Сьогодні лінія Air Jordan є синонімом культури баскетболу та хіп-хопу. Джордани стали більше, ніж просто взуттям; вони є глобальним символом статусу і емблемою кросової культури. 

Культура хіп-хопу - ще один важливий фактор, який сприяв поширенню культури кросівок. 

У 1980-х роках спортивний одяг та культура хіп-хопу зіткнулися, коли хіп-хоп група Run DMC випустила свій новаторський трек My Adidas. Пісня стала хітом не тільки тому, що репери говорили про кросівках. Це означало зміну парадигми в моді хіп-хопу - вперше одяг реперів відображала стиль вулиць і баскетбольних майданчиків. Зліт зірок хіп-хопу, розгойдуватися кросівки відомих брендів, збігся з появою фірмових кросівок Nike Air Jordan 1 легендарного баскетболу Майкла Джордана, і разом ці фактори послужили каталізатором того, що молоді люди в усьому світі можуть посилатися на вуличний стиль. 

Дігітал скінхеди: чому бренди тепер можуть отримати вигоду з культури кросівок 

Десять років тому інформація про кросівках в Інтернеті тільки починалася. Такі сайти, як Hypebeast, Highsnobiety і Sneaker Freaker, вийшли на ринок зі своїми блогами про вуличному одязі, але ринок залишався недостатнім. 

В ту епоху впливових осіб не існувало, бренди як і раніше були зосереджені на спортсменах, які розповідають свої історії, і бізнес співробітництва кросівок зі спортсменами і роздрібними торговцями теж не існував. 

Було лише кілька людей, яким довіряли висловити свою думку і культурний контекст про важливість кросівок. 

«Культура» кросівок, якщо не сказати кращого слова, була клубом інсайдерів, який підкреслював, що люди хочуть зрозуміти і оцінити правильне взуття. Ви повинні були дивитися, як Майкл Джордан грає в його ВВС. Ви повинні були надіти Air Force 1, перш ніж Неллі вставила їх у пісню. Ви повинні були володіти Nike SB Dunks до того, як бренд розробив коробку «SB». 

Ви не могли просто вивчити останні кросівки. Чи не тому, що було дуже мало місць, де можна було про це почитати, а тому, що все ваше довіру було засновано на тому, що ви берете участь в цих моментах в той час, який можна - і ніколи не буде - повторити. 

Сьогодні все змінилося. Такі сайти, як Hypebeast, створили онлайн-спільнота, де люди можуть обмінюватися новинами про кросівках і взуттям. Ці веб-сайти створюють прекрасну можливість для партнерських відносин і рекламних можливостей. 

Згідно з дослідженням, проведеним за допомогою інструменту соціальної оцінки Shareablee, зірки індустрії розваг (особливо репери), баскетболісти і медіа-компанії є основними силами, що формують і просувають культуру кросівок. 

Медіа-ландшафт для снікерхедов 

Медіа-компанії, в тому числі GQ, Complex, HYPEBEAST і Highsnobiety, як правило, мають глобальне охоплення і висвітлюють новини про кросівках на додаток до широкого спектру тем, таких як поп-культура, хіп-хоп і мода. Є також безліч сайтів, присвячених виключно кросівок, наприклад, Sneaker News, сайт для завзятих прихильників кросівок. 

Більшість цих медіа-компаній, які виробляють контент для кросівок, мають унікальні стратегії контенту, які включають оригінальні серіали, брендований контент, оригінальні документальні фільми, співпраця з відомими людьми, інсайдерські інтерв'ю й інші пропозиції унікального контенту. 

Суть 

Снікерная культура - далеко не швидкоплинний тренд. За минулі роки колекціонування кросівок стало глобальним явищем, на яке споживачі готові робити великі ставки, витрачаючи більше 20 000 доларів на взуття обмеженого випуску. Розумним брендам може бути розумно отримати вигоду з культури кросівок, оскільки в наступному десятилітті галузь буде рости експоненціально.