Nike і Jordan Brand використовували кольорову гаму «What The» для своїх найбільш знакових силуетів. Але в чому ж ідея сумнозвісної забарвлення? Ми бачили яскравий візерунок, що складається з минулих дизайнів кросівок, який присутній на силуетах в баскетболі, скейтборді і навіть у футболі.

Деякі думають, що кросівки виглядають непривабливо через несумісних аспектів дизайну, в той час як іншим подобається сміливість, яка приходить з взуттям What The. Вартість деяких з цих пар при перепродажі обчислюється тисячами. The What The Dunk - кращий тому приклад.

Я глибоко занурююся в те, звідки виникла ця колірна гамма, і виділяю свої улюблені пари з цікавих колірних рішень.

Отже, як почався рух «What The»?

Колірна гамма почалася ще в 2007 році з тепер уже легендарного силуету для скейтбордингу Nike Dunk. Цікаве поєднання раніше випущених забарвлень Dunk. Чим більше ви дивитеся на Nike Dunk 'What The', ви починаєте помічати різні аспекти кросівок, які впізнаєте по іншим силуетах. Jeff Staples Pigeon вишитий на одному черевику, а на іншому - інопланетянин «Ray Gun». Права та ліва взуття жодним чином не поєднуються один з одним, але якимось чином вони ідеально доповнюють один одного.

Мине п'ять років, перш ніж концепція повернеться, але на цей раз в суд. Легенда гри Кобі Брайант був гравцем, чий підпис гарантовано отримала звернення "What The". Брайант поклав початок тенденції, оскільки цей божевільний колір буде використовуватися на багатьох фірмових черевиках кращих гравців ліги. Протягом наступних кількох років Кобі Брайант, Кевін Даррант і Леброн Джеймс постійно використовували божевільні колірні схеми для своїх кросівок з поліетилену. Так було до тих пір, поки Nike не повернула на скейт-сцену забарвлення, яка, здавалося, повинна була залишитися в НБА.

Повернення до повсякденних кросівок

Nike переробила What The Dunk, на цей раз взявши на себе верхню версію кросівок. Вони назвали силует What The Doernbecher і зробили всього одинадцять пар, які були продані з аукціону на благодійність. Кросівки складалися з елементів тринадцяти попередніх випусків Nike x Doernbecher. Цей випуск повернув забарвлення кросівок, але вже не в спорті. Nike постарається отримати з цього вигоду і привнести змішаний підхід до деяких силуети свого стилю життя.

Список стильних кросівок, які Nike вирішила перетворити в силуети «What The», вражає. Air Max 95s, Air Force 1s, Uptempos, якщо ви думаєте про кросівках Nike, які вам подобаються, швидше за все, вони отримали новий вигляд «What The». Джордан Бренд навіть брав участь в цій акції: в останні роки були внесені зміни в моделі Air Jordan 4 і Air Jordan 5.

Не задовольнившись домінуванням на баскетбольному арені і переробкою усіма улюблених силуетів Nike і Air Jordan, виробник спортивного одягу навіть звернув свою увагу на футбол (футбол). «What The» Mercurial об'єднав вісімнадцять різних черевик Nike, щоб створити привабливу забарвлення.

Колірна гамма, яка спочатку була такою нишевой і незвичайної, тепер використовувалася стільки раз, що ми збилися з рахунку. Деяким колірна гамма може бути надмірно використана. Проте, іншим все ще подобається бачити унікальне поєднання кросівок минулого, яке об'єднується, щоб створити єдину в своєму роді взуття.

Я дивлюся на деякі з кращих силуетів «What The», які ми бачили за останні тринадцять років, а також на прийдешній «What The» Air Jordan 5.

"What The" Dunk (2007)

Як уже згадувалося вище, з кросівок What The Dunk все почалося. Модель Dunk, запозичена компоненти у 31 різних кросівок Dunk, була навмисно обурливою. Ідея цієї безглуздо виглядає взуття полягала в тому, щоб бути данком, щоб покласти край всім Данко.

Nike завжди пропонував для покупки мінімальну кількість пар, а це означало, що їх було практично неможливо дістати. Публічні прогулянки знаменитого снікерхеда Уейл тільки зробили взуття більш бажаною. Якщо після прочитання цієї статті ви сподівалися отримати «What The» Dunk's, будьте готові заплатити від 6000 до 7000 фунтів стерлінгів.

"What The" Doernbecher (2015)

Конкурс Doernbecher 'What The' Dunk був приурочений до 11-річчя партнерства між Nike і дитячою лікарнею. Кросівки натхненні тринадцятьма іншими силуетами, що з'явилися в результаті співробітництва. Nike справила всього одинадцять пар і виставила їх на аукціоні eBay, а вся виручка пішла безпосередньо до лікарні Дёрнбехер.

До туфлям додавалася пара скрабів від персоналу дитячої лікарні, а взуттєва коробка була зроблена з перероблених скейтборду - справжній предмет колекціонування.

В кінцевому підсумку кросівки зібрали понад 130 000 доларів для дитячої лікарні Doernbecher в Орегоні. Відмінна історія "What The".

"What The" Air Max 95 Greedy (2015)

У рік свого 20-річчя ми стали свідками того, як Air Max 95 отримали особливу оцінку «What The». Також отримав назву Greedy через його варіацій забарвлення, ми бачили зразок кросівок чотирьох з його дизайнів OG, щоб створити цей захоплюючий образ.

Загальний дизайн менше впадає в очі, ніж попередні моделі «What The», в основному з чорно-сірими панелями, які є культовим зовнішнім виглядом AM95. Замість цього використовуються популярні кольори з пакетів Neon і Safety Orange, а також естетика Aqua / Grape і Hot Red. Отримані кросівки набагато зручніше, ніж попередні силуети What The.

Ви можете забрати Greedy Air Max 95 приблизно за 300 фунтів стерлінгів / 400 фунтів стерлінгів сьогодні.

"What The" 90-е Air More Uptempo (2018)

Air More Uptempo - кросівки, які постійно розходяться в думках. Деяким подобаються ретро-кросівки, а іншим вони не подобаються. Nike прагнула отримати вигоду з коренів 90-х, випустивши цю версію «What The». Вони покрили класичний силует 1996 року традиційними кольорами 90-х. Поєднання помаранчевого, бірюзового і пурпурного кольорів прикрашає взуття.

Nike також додала ці миттєво впізнавані каракулі по всьому верху, які виглядають прямо з телешоу OG. Ці кросівки не виглядали б недоречно на зйомках «Свіжого принца Бельера».

‘What The’ Air Force 1: NYC and LA edition (2019)

У 2019 компанія Nike вирішила переробити свої самі легендарні кросівки і надати їм невідповідний підхід. Дві пари будуть випущені в складі пакету «Місто спортсменів», що представляє Нью-Йорк і Лос-Анджелес.

Версія Західного узбережжя буде вшановувати спортивні команди Лос-Анджелеса, а також їх графіті. Лос-Анджелес вишитим листом на підборах кросівок. Зв'язок шрифтів з Лос-Анджелесом зобов'язана неймовірною роботі легендарного графіті-художника Калі і татуировщика містера Карікату протягом багатьох років.

У силуеті східного узбережжя використовувалася та ж концепція, в якій основна увага приділялася спортивним командам Big Apple. Ви знайдете легендарну смужку Yankees, а також кольору команд Giants, Jets і Knicks. Нью-Йорк обклеєний п'ятою кросівок в традиційному стилі графіті, який зазвичай можна зустріти в метро.

"What The" Air Jordan 4

До 30-річчя Air Jordan 4 бренд Jordan прийняв концепцію «What The» і одягнув легендарний силует MJ в кольоровій гамі.

Змішування було з чотирьох найбільш культових забарвлень кросівок: White Cement, Military Blue, Fire Red і Black Cement. Майкл Джордан часто носив ці чотири кольори і мав статус хіта Грааля серед снікерхедов. Було особливим бачити, як четверо зібрані в один силует. Кросівки випущені в полноразмерном тиражі, щоб кожен, від дітей до дорослих, міг згинатися в «What The» 4.

Мабуть, найзручніша з усіх «What The», пари зараз продаються за ціною близько 300 фунтів стерлінгів в розмірах для дорослих.

"What The" Air Jordan 5

Минулого місяця ми побачили повернення дизайну What The, на цей раз він взяв на себе Air Jordan 5. Цього року у AJ5 настав момент в індустрії кросівок. Off-White Вірджіла Абло випускає дві неймовірні версії взуття. Nike і Jordan Brand прагнуть отримати вигоду зі своєї нинішньої популярності, випускаючи цю привабливу версію взуття.

Кросівки запозичують елементи дизайну з декількох попередніх силуетів. Доступні кольори Tokyo, Shanghai, Raging Bull, Bel-Air, Laser, Green Bean, Army Olive і Quai 54. Одна взуття червоного кольору, а інша жовтого кольору, а на п'яті кожної вишитий емблема токійських і шанхайських AJ5. Графічні візерунки на носках запозичені у силуетів Bel-Air і Laser.

Поєднання всіх цих легендарних забарвлень в одній кросівках гарантовано привертало увагу. Чекайте, що квитки What The Air Jordan 5 будуть розпродані миттєво.

Який "What The" буде наступним для Nike

Nike не вказує ніяких ознак уповільнення із забарвленням «What The». Можна стверджувати, що дизайн на даному етапі перенасичений. Але потім вони створюють щось настільки унікальне, як майбутній AJ5, і ці дискусії раптово стають зайвими.

У мене немає проблем з тим, що вони продовжують використовувати метод «What The», поки ми продовжуємо бачити нові силуети в абсолютно різних поєднаннях. Можливо, наступним буде кросовер між силуетами. Я знаю тільки те, що буду чекати, щоб побачити, в якому напрямку вони підуть.