Кількість
|
Вартість
|
||
|
Купити оригінальне взуття та одяг бренду Nike
Nike - світовий лідер в індустрії спортивної моди, відомий всім і не потребує рекомендацій. Брендовий одяг і взуття користується попитом не тільки у професійних спортсменів, а й у звичайних користувачів будь-якого віку. Моделі Nike мотивують людей зайнятися спортом і вести здоровий спосіб життя, оскільки комфортні, сучасні і ергономічні. У створенні фірмового взуття і одягу Nike беруть участь не тільки модельєри і дизайнери, але також медики, спортсмени і науковці.
Трохи історії бренду
1950 - 1959:
Коли Nike зітхнула першим диханням, вона вдихнула Дух двох людей. Двоє чоловіків-провидців започаткували революцію в спортивному взутті, яка перевизначила галузь. Білл Бауерман був національним тренером з легкої атлетики в Університеті штату Орегон, який постійно шукав способів надати своїм спортсменам конкурентну перевагу. Він експериментував з найголовнішим – інноваціями в кросівках. Філ Найт був талановитим бігуном на середні дистанції з Портленда, який записався в Орегон восени 1955 року і змагався за трек-програму Боуермана. Закінчивши Орегон, Найт здобув ступінь MBA у галузі фінансів у Стенфордському університеті, де він написав статтю, в якій пропонується виготовляти якісні кросівки для бігу в Японії, які конкуруватимуть із більш відомими німецькими брендами. Але його листи до виробників в Японії та Азії залишились без відповіді, тож Найт ризикнув. Він холодно зателефонував компанії Onitsuka Co. в Кобе, Японія, і переконав виробника взуття Tiger зробити Knight дистриб'ютором кросівок для бігу Tiger у Сполучених Штатах. Коли прибув перший комплект зразків взуття, Найт відправив кілька пар до Бауермана, сподіваючись здійснити продаж. Натомість Боуерман приголомшив Найта, запропонувавши стати його партнером, і надати Тигру свої ідеї дизайну взуття.
1960 - 1969:
Заснований на рукостисканні, $ 500 та взаємній довірі. Вони потиснули один одному руку, щоб сформувати Blue Ribbon Sports, пообіцяли по 500 доларів кожному та розмістили своє перше замовлення на 300 пар взуття в січні 1964 року. Найт продав взуття з багажника свого зеленого Плімута Валіант, в той час як Бауерман почав роздирати черевики "Тигр", щоб побачити, як він може зробити їх легшими та кращими, і залучив бігунів з Університету Орегону для перевірки його творінь. По суті, була створена основа того, що стане Nike. Але Боуерман і Найт мали повні робочі місця – Бауермен в Орегоні та Найт у бухгалтерській фірмі в Портленді, – тому їм потрібен був хтось, хто впорався б зі зростаючими вимогами Blue Ribbon Sports. Входить Джефф Джонсон, з яким Найт познайомився у Стенфорді. Сам бігун, Джонсон став першим штатним співробітником Blue Ribbon Sports в 1965 році та швидко став безцінним працівником комунальних послуг для стартап-компанії.
1970 - 1979:
Народження бренду Nike, та компанія Джонсон створила перші брошури з продуктами, друковану рекламу та маркетингові матеріали та навіть зняла фотографії для каталогів компанії. Він спроектував кілька ранніх туфель Nike і навіть придумав назву Nike в 1971 р. Приблизно в той же самий час відносини між BRS і Onitsuka руйнувалися. Найт і Бауерман були готові перейти від дистриб'ютора взуття до проектування та виробництва власної марки спортивного взуття. Вони обрали торгову марку, відому на сьогодні під назвою "Swoosh", яку створила студентка графічного дизайну в Університеті штату Портленд, Керолін Девідсон. Нова лінійка взуття Nike дебютувала в 1972 році, вчасно для американського треу * польових випробувань, які проходили в місті Юджин, штат Орегон. На них була представлена нова інновація – підошва, яка мала вафельні наконечники для тяги, але була легшою за традиційні тренування взуття.
2000 - сьогодення:
провідне нове покоління Nike задзвонило в новому тисячолітті з новою системою амортизації взуття під назвою Nike Shox, яка дебютувала в Сіднеї у 2000 році. з їх ідеєю, поки технології не зможуть наздогнати. Результатом стала система амортизації та стабільності, гідна приєднання Nike Air як золотого стандарту галузі. Кампанія "Таємний турнір" 2002 року стала першим справді інтегрованим глобальним маркетинговим зусиллям Nike. Відступаючи від традиційної формули "великий спортсмен, велика реклама, великий продукт", Nike створила багатогранний досвід споживачів на підтримку Кубку світу. «Секретний турнір» включав рекламу, Інтернет, зв’язки з громадськістю, роздрібну торгівлю та споживчі заходи, щоб створити ажіотаж для футбольних товарів та спортсменів Nike таким чином, щоб жодна реклама ніколи не могла досягти. Цей новий інтегрований підхід став наріжним каменем для маркетингу та комунікацій Nike. Сьогодні Nike продовжує шукати нові та інноваційні шляхи розробки чудових спортивних продуктів та креативних методів для безпосереднього спілкування з нашими споживачами. Компанія продовжує розширюватися новими шляхами, включаючи сильне зростання в Китаї та угоду стати офіційним спонсором Національної футбольної ліги (НФЛ), починаючи з 2012 року.
Взуття:
- Nike Air Force. Взуття Nike Air Force 1 залишається вірною оригінальної моделі, зберігаючи культовий стиль AF1 і амортизацію Nike Air для максимального комфорту і довговічною посадкою протягом всього дня. Особливості: верх зі шкіри та тканини, а також гумова підошва, яка не скользить, що забезпечує чудову міцність, посадку і зчеплення. Додатковою деталлю є металева бирка на шнурках з логотипом «AF-1 '82» на честь першої моделі цього взуття.
- Nike Zoom 2K. Кросівки Nike Zoom 2K, натхненні стилем початку 2000-х років, поєднують в собі традиційний стиль і сучасний комфорт повітряної амортизації Zoom. Поєднання матеріалів верху підкреслено гумовими крилами, які охоплюють кожну сторону. Гумова підошва, верх зі шкіри, текстилю та синтетичного матеріалу для комфортної підтримки ноги. Вставка Zoom Air забезпечує амортизацію під ногами. Гумові крила охоплюють від підошви до верху для підвищеної стійкості. Збільшений каблук і брендинг відсилають до естетики початку 2000-х років. Передня частина стопи з сітки, яка дає змогу нозі дихати має шкіряні накладки навколо миска для міцності.
- Nike Cortez. Розроблені співзасновником Nike Біллом Бауерманн, Nike Cortez безперервно виробляються з моменту свого дебюту в 1972 році. Ці культові кросівки для бігу відрізняються шкіряним або нейлоновим верхом, підошви з EVA та твердої гумової підошви з класичним малюнком «ялинка». Nike також випустила жіночу версію Nike Cortez під назвою Senorita Cortez.
- Nike Air Monarch IV. Чоловічі кросівки для тренінгу Nike Air Monarch IV з проміжною підошвою з матеріалу Phylon і шкіряним верхом забезпечують легку амортизацію і міцну підтримку. Гнучкі канавки забезпечують природну гнучкість при кожному кроці. Міцна шкіра: чоловічі кросівки зроблені зі шкіряним верхом для довговічності та підтримки, а перфорація забезпечує циркуляцію повітря при кожному носінні взуття. Ідеальний комфорт і міцна підтримка: легка підошва з пінного матеріалу з герметичною вставкою Air-Sole по всій довжині амортизує кожен крок, забезпечуючи комфорт протягом усього дня в вашого взуття Nike. Чоловіче взуття Nike розроблене з міцною гумовою підошвою, яка відрізняється міцністю та забезпечує зчеплення на різних поверхнях.
- Nike M2K Tekno натхненний франшизою Monarch і привносить це натхнення в майбутнє з деталями в космічному стилі. Багатошаровий верх імітує дизайн оригінального Monarch, а міцна підошва натхненна знаменитим Monarch IV.
- Nike React Element. За словами дизайнера Даррен Метьюз, розробка цієї версії Nike React Element 55 почалася з підходу «спина до основи», ідеї якого потім були застосовані до обчислювальної конструкції, використовуваної для висвітлення конкретних точок тиску для тих, хто довго гуляє протягом дня. Легкий верх та м'який і міцний матеріал, зроблений з піни, під стопою були перероблені, щоб забезпечити вам винятковий комфорт, який буде відчуватися крок за кроком. Графічні елементи зверху, що нагадують про процес комп'ютерного проектування. Хвилясті лінії дизайну зі шнурками, що нагадують легендарні моделі для бігу, такі як Nike Internationalist.
- Nike Revolution 5 пом'якшить вашу ходу завдяки підошві з м'якої піни, щоб вам було комфортно бігати. Легкий трикотаж забезпечує дихання нозі та підтримку стопи, а мінімалістичний дизайн вписується практично в будь-який стиль одягу.
- Nike Air Zoom. Є великий асортимент цієї брендової моделі. Кросівки Nike Air Zoom, виготовлені з дуже м’якого сітчастого верху та забезпечують максимальний комфорт на повітрі, стильно підкреслять ваш стиль під час тренування. Ці тренувальні кросівки відмінно підійдуть для тренувань та коротких пробіжок, вони забезпечують фіксацію в середній частині стопи та різноспрямовані зчеплення з шикарним силуетом.
- Nike Downshifter. Фірмові кросівки Nike Downshifter забезпечують легкий повітропроникний комфорт під час бігу. Ці кросівки мають додаткову міцність завдяки гумовій підошві та закритою сіткою в середній частині стопи та п'яти.
- Nike VaporMax. Ці брендові кросівки поєднують в собі легку конструкцію та інноваційну систему амортизації по всій довжині, Nike Air VaporMax Plus забезпечують нові відчуття при ходьбі. Його гібридний дизайн поєднує в собі характерний зовнішній вигляд оригінальних бігових кросівок AirMax Plus 1998 року та плавність ходу сучасної технології VaporMax Air.
- Nike Air Max. Дуже велика стрічка цих кросівок, надзвичайний вибір в модифікації кросівок Аір Макс. Опишемо характеристики, які є в більшості Air Max. Перевершивши своїх конкурентів в зручних кросівках Nike Air Max. Ці спортивні кросівки мають вставки Max Air на п'ятах для додаткової амортизації, вафельну підошву з вуглецевої гуми, сітчастий верх з синтетичними накладками. Функції: Сітчастий верх з синтетичними накладками. М'який язичок і комір. Світловідбивальні деталі. Застібка на шнурівці та накладки з TPU для надійної посадки. Формованні устілки з ЕВА. Вставки Max Air в області п'ят для додаткової амортизації.