Nike - глобальний виробник взуття. Але він відомий також своїм простим, але унікальним дизайном логотипу. Логотип Nike у вигляді галочки - яскравий приклад того, як візуалізація перетворює бізнес у авторитетний бренд. Колись логотип вважався незначним і скромним символом. Пізніше це стало частиною спортивної культури.

Коротка історія логотипу Nike

Логотип Nike був розроблений Керолайн Девідсон в 1971 році. Спочатку логотип називався «srtip», який пізніше став широко відомий як «Swoosh». Свуш посилався на волокна, які використовувалися в взуття Nike того часу. Логотип Nike у вигляді галочки вперше з'явився на публіці навесні 1972 року. У той час символ Nike був надрукований на миска спортивного взуття. Компанія зареєструвала логотип як свого товарного знака в 1995 році. З тих пір знак Nike є ексклюзивним фірмовим знаком Nike Inc.

Значення логотипу Nike

Swoosh - це звук, який ми чуємо, коли щось швидко проноситься повз нас. Це слово означає швидкий звук, швидкість і рух. Це причина того, що індивідуальний логотип має форму, яка показує арку руху.

Основні елементи дизайну логотипу Nike

Символ Nike - один з найбільш спрощених дизайнів логотипів. Наявність галочки робить логотип запам'ятовується бізнес-символом, від якого компанія сильно залежить в своєму фірмовому стилі.

01. Форма

Логотип-галочка Nike має форму крила грецької богині Перемоги Ніки. Отже, конструктор задумав форму крила через богині. Запозичуючи форму та інші елементи дизайну з міфічних, культурних і історичних джерел, ви можете зацікавити людей дизайном.

02. Колір

Логотип-галочка Nike тепер відображається в різних кольорах. Довгі роки він був яскраво-чорного кольору. Потім в якості фірмового кольору був введений тьмяний помаранчевий відтінок.

03. Шрифт

Знак Nike - це символ. Але іноді слоган «Just Do It» додавався в верхню частину логотипу. Назва компанії також іноді з'являється на логотипі. Шрифт, використовуваний для тексту, виглядає елегантно. Назва компанії виділено жирним шрифтом як засіб реклами бренду. Шрифт виглядає як Futura Bold Condensed Oblique з невеликими змінами. Буква K має деякий нахил, щоб текст був помітний і помітний. До 1995 року логотип Nike був написаний жирним шрифтом Futura.

Назва компанії було всередині Swoosh. Одним з достоїнств Futura є те, що це шрифт без зарубок з елементами геометричних форм. Більшість графічних дизайнерів любили використовувати Futura ще в минулому столітті. Цей шрифт позначає такі цінності, як швидкість і ефективність. Після 1995 року Nike видалила назва компанії з логотипу. Nike Swoosh залишився в дизайні логотипу як єдиний ідентифікатор компанії.

Дизайнер ретельно вибирає різні елементи, такі як шрифт, кольори, зображення і т. Д., Щоб передати послання бренду. Це вірно не тільки для логотипів, але і для всіх типів креативних дизайнів, таких як брошури, візитки, веб-сайти і навіть футболки. Якщо ви знаєте індивідуальність і основну ідею вашого бренду, це допоможе вам ефективно використовувати конструктор логотипів при включенні елементів дизайну.

Ось кілька основних фактів про логотип Nike Swoosh

01. Знаменитий логотип Swoosh був придбаний за все за 35 доларів!

Логотип Nike у вигляді галочки був розроблений Керолайн Девідсон, студенткою графічного дизайну в Портлендському державному університеті. Під тиском стислих термінів співзасновник компанії Філ Найт в 1971 році звернувся до Девідсону з проханням розробити логотип. Хоча Девідсон розробив кілька концепцій, в кінці кінців, Найт вибрав «Swoosh» в якості логотипу Nike. Девідсону заплатили всього 35 доларів (2 долара за годину) за створення логотипу «Swoosh», який згодом став однією з найбільш впізнаваних ікон у світі.

02.  Логотип Swoosh, натхненний грецької богинею перемоги

«Ніка» названа на честь давньогрецької богині перемоги Ніки. Грецький фольклор говорить, що богиня Ніка вплинула на незліченну кількість хоробрих воїнів, щоб вони виграли битви на своїй родіне.Крилья богині Ніки називаються свуш і, як кажуть, приносять мотивацію і сміливість воїнам, що прямують на поле битви. Значна частина експертів вважає, що насправді це було натхненням для створення логотипу Nike «Swoosh».

03. Логотип Swoosh довгий час був червоним

Оригінальний логотип Nike «Swoosh" не був чорним, як ми його бачимо сьогодні. Дуже довгий час Nike використовувала в своєму логотипі червоно-білу кольорову палітру. Мотив компанії, що лежить в основі колірної гами, полягав в тому, що червоний символізував енергію, пристрасть і радість, а білий - шляхетність, чистоту і чарівність бренду. Пізніше компанія змінила колірну схему свого логотипу Swoosh, щоб зробити його гладким і стильним.

04. Перший Swoosh не був на кросівках

Просте згадка логотипу Nike у вигляді галочки викликає асоціації з зображеннями дивовижних кросівок Nike. Однак спочатку на кросівках Nike не було галочки Nike. Фактично, перші кросівки, на яких була зображена Nike, були зовсім не кросівками, це були футбольні бутси. У 1971 році компанія Nike випустила футбольні бутси Nike. Це були перше взуття з логотипом Nike. Кросівки, оцінені в 16,95 доларів, не дуже добре витримували холодну і сиру погоду і незабаром програли гонку іншим популярним брендам в той час. Саме тоді компанія Nike почала приділяти особливу увагу забезпеченню довговічності свого взуття для бігу, тенісу та баскетболу.

05. Just Do It, натхненний останніми словами серійного вбивці

Тепер, коли ви думаєте про логотип Nike у вигляді галочки, ви уявляєте собі популярний слоган Nike «Just Do It». Слоган вже давно став популярним рекламним слоганом. Фактично, він входив до п'ятірки кращих рекламних гасел 20-го століття. Але ось що шокує! Слоган був навіяний останніми словами серійного вбивці. Ден Видно, який виступив з цим гаслом, розповідає, що цей слоган був натхненний вбивцею з Юти Гері Гилмором, засудженим до смертної кари в 1977 році за пограбування і вбивство двох чоловіків. Гілмор нібито сказав «давай зробимо це», коли постав перед стратою.

06. Adidas - виклик

Професійний дизайнер логотипів завжди враховує конкурентів клієнта при розробці бізнес-символу. Це тому, що логотип створює індивідуальність бренду, який виділяється і відрізняється від конкурентів. Девідсон знала, що Adidas - це компанія, з якою Nike хоче конкурувати на ринку спортивного взуття. Керолайн Девідсон зробила знак для змагатися з логотипом Adidas. Цей логотип складався з трьох ліній, які збільшувалися під певним кутом. Їй сподобалася ідея кута, який символізував енергію і рух. Але замість трьох окремих ліній вона перетворила їх в один суцільний товстий лайк. Це додало логотипу відчуття енергії і руху.

07. Більше 17 годин проектування

Логотип Nike представлений у вигляді простої галочки. Але домогтися простоти важче. На створення цього логотипу у Девідсон пішло 17,5 годин. Очевидно, що при створенні знака було задіяно багато розумових і дизайнерських прийомів. Спочатку ідея логотипу Nike полягала в тому, щоб намалювати взуття. Але Девідсон сказала в інтерв'ю, що реальна проблема полягала в тому, щоб перетворити ідею взуття в дизайн логотипу. Символ Nike повинен був поміститися на взуття. Він повинен був ефектно виглядати на взуття. Отже, вона зробила начерки логотипу у вигляді галочки на цигарковому папері. Потім нанесли малюнок на малюнок взуття, щоб перевірити його зовнішній вигляд. Іншим завданням для Девідсон було створити логотип, який не тільки виглядав би класично і чисто, але і відрізнявся б від інших конкуруючих компаній.

08. Дизайн неодноразово відхиляли

Не можна сказати, що дизайн логотипу, який ми вважаємо вражаючим сьогодні, був відразу прийнятий і схвалений. Навпаки, дизайн на перший погляд просто не сподобався власникам компанії. Коли Девідсон представила ескізи, вони дипломатично запитали, чи є у неї ще проекти, які можна показати. Це означало відмову від логотипу. Філ Найт просто відкинув його. Розчарована його реакцією, Девідсон зробила нові спроби поліпшити логотип. Проте Найту дизайн не сподобався. Зрештою Девідсон здав і їй виписали чек.

09. Можливо, найвища винагорода за дизайн логотипу

У певному сенсі, Карлайон Девідсон можна розглядати як, можливо, найбільш високооплачуваного дизайнера логотипів з точки зору загальних доходів, отриманих від дизайну. Коли вона закінчила логотип Nike, власники Nike дали їй 35 доларів. Її оплата була встановлена ​​в розмірі 14 доларів в день. Але Nike врахував внесок логотипу в зростання Nike як провідного світового взуттєвого бізнесу. У 1983 році власник компанії Найт почитав Девідсона як одного з ключових умов Nike. Компанія організувала для неї вечірку-сюрприз. На вечірці їй піднесли ще більший сюрприз. Найт подарував їй особливу золоте кільце з діамантом у формі галочки. Мало того, вона також отримала 500 акцій компанії.

Дизайн логотипу

У той час ціна акцій становила 18 000 доларів за поточним курсом долара. Це неймовірні гроші або подарунок, отримані за дизайн логотипу. Пізніше у неї було 8000 акцій NIke. Вартість акцій зараз становить близько півмільйона доларів. Ці факти про дизайн логотипу Nike у вигляді галочки теж надихають. Вони вчать нас, як логотип починається як скромний символ, який багатьом не подобається. Але дизайн привернув увагу людей. Пізніше його прийняли всі. Тепер символ - це фірмовий стиль компанії. Ще одна річ, яку ми дізнаємося з цього логотипу, полягає в тому, що логотипам потрібен час, щоб зайняти своє місце в умах людей. Безумовно, це унікальний символ. Зазвичай люди спочатку ігнорують унікальний дизайн, але приймають його пізніше, коли проходить час